Alle jeres fine maver fra start til nu..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

Ka+Ma=Be

Maalene skriver:

Ja, utroligt som ens maveskind kan udvide sig... Hehe...

Men det er jo kun fantastisk, så har de små lidt plads at boltre sig på derinde

Ja, det er helt utroligt. Min har så gjort det mindre elegant  hehe. Har desværre en del strækmærker efterhånden, men hvad fanden, jeg overlever det nok!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Maalene

Katte87 skriver:

Ja, det er helt utroligt. Min har så gjort det mindre elegant  hehe. Har desværre en del strækmærker efterhånden, men hvad fanden, jeg overlever det nok!

Det er jo kun dig der ved det, kan vi jo ikke se under blusen, vi kan kun se en super smuk baby-hule

Har ikke opdaget nogle på maven endnu, har fået en smule i siden, men hvis det kan holde sig der, er jeg godt tilfreds... Ellers bliver det jo heldigvis mere og mere utydeligt med tiden, så det skal nu nok gå - vi får jo det mest fantastiske ud af det

Anmeld

31. juli 2011

Ka+Ma=Be

Maalene skriver:

Det er jo kun dig der ved det, kan vi jo ikke se under blusen, vi kan kun se en super smuk baby-hule

Har ikke opdaget nogle på maven endnu, har fået en smule i siden, men hvis det kan holde sig der, er jeg godt tilfreds... Ellers bliver det jo heldigvis mere og mere utydeligt med tiden, så det skal nu nok gå - vi får jo det mest fantastiske ud af det

Hehe hvor er du sød! 

Det var da dejligt! Mon ikke de bliver væk så Jeg har også lært at leve med tanken. Som du siger, får vi jo noget helt fantastisk ud af det 

Anmeld

31. juli 2011

Maalene

Katte87 skriver:

Hehe hvor er du sød! 

Det var da dejligt! Mon ikke de bliver væk så Jeg har også lært at leve med tanken. Som du siger, får vi jo noget helt fantastisk ud af det 

Det kan man jo håbe, men hvis de kommer, så er der ikke noget og gøre ved det

Ja, det gør vi nemlig - glæder mig til at se alle september-gruppens guldklumpper

Anmeld

3. august 2011

***S***

Som lovet, en lille billede serie af maven der vokser godt!

Er idag 34+1, var til 3. undersøgelse igår hos lægen, alt ser fint ud!  Vægten siger stadig +7kg.

Billede 1: Uge 11+0

Billede 2: Uge 17+5

Billede 3: Uge 20+0

Billede 4: Uge 26+3

Billede 5: Uge 30+0

Billede 6: Uge 34+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. august 2011

Ka+Ma=Be

***S*** skriver:

Som lovet, en lille billede serie af maven der vokser godt!

Er idag 34+1, var til 3. undersøgelse igår hos lægen, alt ser fint ud!  Vægten siger stadig +7kg.

Billede 1: Uge 11+0

Billede 2: Uge 17+5

Billede 3: Uge 20+0

Billede 4: Uge 26+3

Billede 5: Uge 30+0

Billede 6: Uge 34+0

Sikke en fin mave! Hvor må det være dejligt, ikke at have taget mere på Jeg har rundet +12 kg!!!  Puha  hehe

Anmeld

3. august 2011

***S***

Katte87 skriver:

Sikke en fin mave! Hvor må det være dejligt, ikke at have taget mere på Jeg har rundet +12 kg!!!  Puha  hehe

Tak smukke og i lige måde med din fine mave!

Ja det er dejligt der ikke er kommet mere på vægt mæssigt, meen kan være det kommer her til sidst!  12 kg er bestemt heller ikke meget. Og dejligt man ikke er så tung i sommer varmen.

Anmeld

3. august 2011

Ka+Ma=Be

***S*** skriver:

Tak smukke og i lige måde med din fine mave!

Ja det er dejligt der ikke er kommet mere på vægt mæssigt, meen kan være det kommer her til sidst!  12 kg er bestemt heller ikke meget. Og dejligt man ikke er så tung i sommer varmen.

Hehe taak! 

Jah, jeg ved godt det ikke er slemt Men synes bare alle andres vægt er gået i stå Ikke min! Håber den holder sig omkring de 12 kg resten af tiden

Anmeld

3. august 2011

HeidiØ

1. 14+0
  2. 24+1
  3. 34+0

Ville egentlig ønske nu at jeg havde haft det samme tøj på hver gang jeg tog billeder, men hva ..

Jeres maver er bare SÅ fine allesammen!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. august 2011

***S***

HeidiØ skriver:

1. 14+0
  2. 24+1
  3. 34+0

Ville egentlig ønske nu at jeg havde haft det samme tøj på hver gang jeg tog billeder, men hva ..

Jeres maver er bare SÅ fine allesammen!!

Rigtig flot mave du har!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.