tegnblødning / slimprop idag....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.417 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. juli 2011

Albatrossen

Hej piger har i dag haft tegnblødning ihvertfald har jeg hele dagen haft lyserødt udflåd .... er lidt i tvivl med den der slimprop.. men mere er der ikke sket..... er 39+1 idag så snarlig fødsel ville ikke gøre noget har ikk ringet til hospitaleet, da jeg ikke mener det er nødvendigt hva siger i ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

Topp

sælen skriver:

Hej piger har i dag haft tegnblødning ihvertfald har jeg hele dagen haft lyserødt udflåd .... er lidt i tvivl med den der slimprop.. men mere er der ikke sket..... er 39+1 idag så snarlig fødsel ville ikke gøre noget har ikk ringet til hospitaleet, da jeg ikke mener det er nødvendigt hva siger i ?

ved tegnblødning føder man som regl inden 3 dage  -så go fødsel

Anmeld

30. juli 2011

Mauser.

Hvor spændende ønsker dig al held og lykke. 

Anmeld

30. juli 2011

Muhmi

Uuuuh... Du ska ha' en baby snart!!

Anmeld

30. juli 2011

Albatrossen

Ja det bliver meget spændende og vi ved ikk engang om vi skal have en pige eller dreng så..... uhh får helt kuldegysninger... hvis det med de 3 dage passer så føder jeg på farmorens fødselsdag... og den dag har jeg selv forudset altså den 2. August... jeg er normalt rigtig god til sådan noget

Anmeld

30. juli 2011

Muttitil1+1

Iiiiih hvor spændende!

Anmeld

31. juli 2011

Albatrossen

sælen skriver:

Lige en lille update nu er min Slimprop også gået og har småblødt siden igår.... men baby rumstere som den plejer og jeg har ingen veer ... skal jeg ringe til fødegang ?

Anmeld

31. juli 2011

Albatrossen

sælen skriver:

Lige en lille update nu er min Slimprop også gået og har småblødt siden igår.... men baby rumstere som den plejer og jeg har ingen veer ... skal jeg ringe til fødegang ?

Slet ingen ?

Anmeld

31. juli 2011

Dansker I Holland

sælen skriver:

Slet ingen ?

Hey jeg tror ikke det er nødvendigt og ringe til fg medmindre dit vand går eller du er bekymret Smiler...

Anmeld

31. juli 2011

morethanperfect

sælen skriver:

Jeg syns du skal afvente og se hvad der sker
Min slimprop gik mange uge før fødsel, blødte dog ikke .. Jeg ved ikke hvor meget blod tegnblødning giver, men er det meget du bløder ? For så syns jeg du skal ringe til fødegangen og høre  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.