Se her september terminer 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

943 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. juli 2011

Kofoed.

Nu har jeg set rigtig mange september 2011 terminer som ikke er i vores mødregruppe, så nu skal der promotes

Her er et link til mødregruppen:
https://www.baby.dk/debat/398pi1/september-2011/emner.aspx

Skriv endelig i terminlistens tråd, så skal smukke Katte87 nok opdagtere så tit som muligt. Nu er der heller ikke så lang tid til de første går i fødsel, så fødselslisten venter i spænding på jeres opdagteringer med jeres små babyer.

Der er også en præsentationstråd derinde, så hvis i gerne vil fortælle lidt om jeres selv, så er vi mange der gerne vil læse det

Vi skriver om alt derinde, intet er for småt til, at det kan deles med os andre.

Derudover er aftalen, at er man i vores terminsgruppe/mødregruppe, så gør det ikke noget man føder før eller efter september, vi kan jo alle "ramme ved siden af".

Kram betina aka Kofoed. termin 18. september

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Nu har jeg set rigtig mange september 2011 terminer som ikke er i vores mødregruppe, så nu skal der promotes

Skriv endelig i terminlistens tråd, så skal smukke Katte87 nok opdagtere så tit som muligt. Nu er der heller ikke så lang tid til de første går i fødsel, så fødselslisten venter i spænding på jeres opdagteringer med jeres små babyer.

Der er også en præsentationstråd derinde, så hvis i gerne vil fortælle lidt om jeres selv, så er vi mange der gerne vil læse det

Vi skriver om alt derinde, intet er for småt til, at det kan deles med os andre.

Derudover er aftalen, at er man i vores terminsgruppe/mødregruppe, så gør det ikke noget man føder før eller efter september, vi kan jo alle "ramme ved siden af".

Hihi, hvor er du sød! 

Synes det er en fremragende idé at promovere vores særdeles super-duper mødregruppe!

Og så er det jo super dejligt at dele erfaringer med dem som har termin samtidigt med en selv  

Anmeld

31. juli 2011

Ka+Ma=Be

Opper den lige. Så kan det være, at der er nogen der ser den i morgen tidlig

Anmeld

31. juli 2011

Kofoed.

31. juli 2011

Mira0911

31. juli 2011

Kofoed.

Mira0911 skriver:

Elsker den smiley

Anmeld

1. august 2011

Mira0911

Kofoed. skriver:

Elsker den smiley

Den er sej... 

Anmeld

1. august 2011

Frøken J.

Kofoed. skriver:

Hvor lyder det hyggeligt i jeres gruppe Hey, hvis jeg føder en 3 dage før tid kommer jeg ind til jer

Anmeld

1. august 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Hvor lyder det hyggeligt i jeres gruppe Hey, hvis jeg føder en 3 dage før tid kommer jeg ind til jer

Og det er du velkommen til.... 

Anmeld

1. august 2011

Kofoed.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.