Ja det har jeg så lige oplevet med lillepigen (tror manden var mest nervøs)
Vi tog ud at sejle i går ved en 14.30 tiden og der var da lidt bølger på havet men ikke det helt vilde så tænkte ikke så meget over jeg ikke mærkede hende da hun jo nok blev vugget i søvn, men men kl 19 hvade jeg stadig ikke mærket hende, så jeg drak en ½L iskold vand hurtig og der skete stadig ikke rigtig noget. kl 22 gik jeg ind og lagde mig ved siden af Nicklas og hele natten var der ikke en enste bevægelse fra hende selvom jeg hvade pænt mange plukveer. Til morgen da vi stod op tænkte jeg ikke rigtig over det da Nicklas var dejlig frisk da han vågnede efter 11 timers søvn, men da vi hvade spist morgenmad begynde jeg jo at tænke lidt mere over det, så fik hoppede i gummibåden og sejlede over på den anden side og gik op på en nærliggende campingplads vor vi lige handlede og gik på legepladsen og i mens vi sad i skyggen ca 1 time og drak kold vand 2 kolde i sketer der stadig intet.
Kl 13 begynder vi af sejle ind mod Odense igen stille og rolig og bliver enig med manden om at vi lige ringer til fg når vi kommer ind.
Så da vi kom ind kl ca 17 ringede jeg til dem og selvom jeg har en åben indlæggelse var det jordens sureste jordemoder jeg snakkede med hun hørte slet ikke efter hvad jeg sagde og blev ved med at sige ja nu er du jo så langt henne at hun ikke har så meget plads mere (der var gået 29½time)
Nå men fik da en tid kl 19, så vi kørte jo derind til kl 19 mens Nicklas hyggede hos farmor og farfar i båden.
Det var heldigvis en sød ung jordemoder der tog i mod os og hun møvede rigtig meget til maven og sagde også hun ikke var vild aktiv (nicklas har siddet og hoppe på maven af mig i dag uden lillepigen har reageret) men endelig til sidst begynde hun lidt men ikke meget, på 1 time mærkede jeg hende 6 gang med små bitte puf, hjertelyde var rigtig fin mellem 130-160 så dejlig en lyd. Desværre skulle den søde jordemoder hjem så det var en anden der tog over, hende den sur fra telefonen kom ind efter ca 1 timer med ctg og det enste hun siger det ser jo fint ud, ja tak jeg har jo stort set ikke mærket hende og slet ikke særlig kræftig, men orkede slet ikke at sige det til hende for hendes udstrålning gjore at man ikke havde lyst til at snakke med hende. og så sagde hun at jeg kunne komme ud og hente min papir og så måtte vi gerne gå. da vi hentede mine papir spøger hun så om jeg har nogle spørgsmål øøøh nej tænkte jeg bare gider da ikke at snakke med sådan en sur citron og så gik vi igen.
Men fik da hørt lillepigen hvade det godt og lidt liv kom der, men nu er hun slet ikke aktiv mere igen selvom jeg har drukket 1L iskold vand og hoppe under dynen.
Så ikke en lørdag vi har haft, eller retter lørdag aften det burde bære forbudt at tage på arbejde han ikke gider sit job det var så tydelig at mærke på hende
Anmeld