Tegnblødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

703 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. juli 2011

annec

Hej alle sammen.

Nu har jeg hørt så meget om det tegnblødning.

Men her fo ren time siden da jeg var skulle tisse, blødte jeg en lille bitte smule. Men vil høre tegnblødning, hvad er det? Hvor meget bløder man? Og kan mit evt. var tegnblødning?

Har virkelig bare haft det mærket i maven i dag..

Har termin om to uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Tona

annec skriver:

Hej alle sammen.

Men her fo ren time siden da jeg var skulle tisse, blødte jeg en lille bitte smule. Men vil høre tegnblødning, hvad er det? Hvor meget bløder man? Og kan mit evt. var tegnblødning?

Har termin om to uger

Ja, det kan godt være tegnblødning. Men vær lige opmærksom på at det ikke fortsætter med at bløde for meget, for så skal du nok lige ses efter.

Da jeg fik tegnblødning var det ca 2-3 trusseindlæg fulde i løbet af en aften.

Anmeld

31. juli 2011

Tona

Hej alle sammen.

Har termin om to uger

Det kan evt også være noget urinvejsinfektion? Eller bare lidt helt uskadelig blødning som kan komme somme tider uden nogen særlig grund når man er gravid

Tænker også lidt...hvordan har du haft det mærkeligt i maven i dag? Kan du forklare det lidt nærmere?

Anmeld

31. juli 2011

annec

Amandas-mor skriver:

Det kan evt også være noget urinvejsinfektion? Eller bare lidt helt uskadelig blødning som kan komme somme tider uden nogen særlig grund når man er gravid

Tænker også lidt...hvordan har du haft det mærkeligt i maven i dag? Kan du forklare det lidt nærmere?

Nej det har virkelig været lidt jeg blødte. Og nu har jeg bare fået mere udflåd end normalt. (ikke lækkert :b)

Har bare haft knurren i maven, rigtig mange stød i underlivet mange flere end normalt.

Anmeld

31. juli 2011

Tona

annec skriver:

Nej det har virkelig været lidt jeg blødte. Og nu har jeg bare fået mere udflåd end normalt. (ikke lækkert :b)

Har bare haft knurren i maven, rigtig mange stød i underlivet mange flere end normalt.

Hmmm... er det plukveer?

Der kan også bare komme mere bevægelse og liv i den sidste tid og det kan føles ret voldsomt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.