Hej :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. juli 2011

mor-til-en-dejlig-baby

jeg vækker min datter hver 3 time til hver 4 time om dagen for at give hende ble og bryst.. men min tvivl er ? anbefales det også om natten? ellers lader man dem sove helt ud? jeg har lige ammet hende & givet tør og når jeg regner på det skal hun vækkes kl. 1 i nat , hvad er jeres mening ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

mortilflere

hvis hun ik er for lille ville jeg ik gøre det 

Anmeld

30. juli 2011

Koen.

mortilflere skriver:

hvis hun ik er for lille ville jeg ik gøre det 

Erklære mig enig

Anmeld

30. juli 2011

mortilflere

74% af mine unger har sovet igennem fra dag 1

Anmeld

30. juli 2011

mor-til-en-dejlig-baby

mortilflere skriver:

74% af mine unger har sovet igennem fra dag 1

så du ville mene jeg skulle lade hende sove nætterne igennem og vågne selv? jeg er bare i tvivl for ude på sygehuset sagde de at de små ikke havde godt af at sove en nat igennem, og mit hjerte siger jeg skal lade hende sove igennem..

Anmeld

30. juli 2011

JeNoVa

den-lykkeligste skriver:

jeg vækker min datter hver 3 time til hver 4 time om dagen for at give hende ble og bryst.. men min tvivl er ? anbefales det også om natten? ellers lader man dem sove helt ud? jeg har lige ammet hende & givet tør og når jeg regner på det skal hun vækkes kl. 1 i nat , hvad er jeres mening ?

Hvis hun tager fint på, ville jeg slet ikke vække hende for at amme. Jeg har læst, at babyer producerer stress-hormon, hvis de bliver vækket. Mælkeindtaget skal måles over et døgn, så muligvis vil hun bare spise oftere, når hun så endelig er vågen.

Anmeld

30. juli 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Superdansker skriver:

Hvis hun tager fint på, ville jeg slet ikke vække hende for at amme. Jeg har læst, at babyer producerer stress-hormon, hvis de bliver vækket. Mælkeindtaget skal måles over et døgn, så muligvis vil hun bare spise oftere, når hun så endelig er vågen.

okey, men mit hjerte siger også jeg skal lade hende sove igennem.. og hun tager flot på. MEN sygehuset ville ikke opfordre babyer sove nætterne ud ?  og opfordrede mig til at at vække hende som jeg gør om dagen .. da jeg ude på sygehuset havde ladet hende sove nætterne ud, fik jeg afvide at det skulle hun ikke ..

Anmeld

30. juli 2011

JeNoVa

den-lykkeligste skriver:

okey, men mit hjerte siger også jeg skal lade hende sove igennem.. og hun tager flot på. MEN sygehuset ville ikke opfordre babyer sove nætterne ud ?  og opfordrede mig til at at vække hende som jeg gør om dagen .. da jeg ude på sygehuset havde ladet hende sove nætterne ud, fik jeg afvide at det skulle hun ikke ..

Ved min første datter anbefalede sygeplejerskerne også at vække hende for at amme.

Jeg spurgte så jordemoderen, om det kunne være rigtigt, og hun sagde, at det skulle jeg ikke, da hun jo tog rigtig godt på.

Det kommer vist an på, hvem du spørger, men som med så meget andet vil jeg anbefale dig at bruge din sunde fornuft og følge dit hjerte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.