Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg døjer med ondt i skuldrer og ryg pga. mine bryster. Min søster siger jeg skal købe primadonna BH, men jeg har allerede en af dem og de hjælper ikke.
Har I erfaringer med noget der er godt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
uha... har lige fået opereret mine mindre.. men brugte Freya, Primadonna, Change osv.. min syg var bare ikke stærk nok.. men prøv at træne ryg.. kan være det hjælper dig.. en god BH kan ikke gøre det hele hvis de er alt for store
Jeg døjer med ondt i skuldrer og ryg pga. mine bryster. Min søster siger jeg skal købe primadonna BH, men jeg har allerede en af dem og de hjælper ikke. Har I erfaringer med noget der er godt?
Jeg bruger 80F trods amning - brugte 80G i graviditeten.. Jeg har egentlig aldrig haft problemer med ryggen andet end at jeg kan være super øm sidst på dagen Jeg bruger også det mærke du nævner
aarhusmor skriver: Jeg døjer med ondt i skuldrer og ryg pga. mine bryster. Min søster siger jeg skal købe primadonna BH, men jeg har allerede en af dem og de hjælper ikke. Har I erfaringer med noget der er godt?
Jeg brugte dem fra change fordi de gik så højt op i størrelsen og sådan var pæne, og til at betale men har efterfølgende fået lavet mine bryster mindre da ryggen slet ikke kunne klare det
Tak for jeres svar piger. Det kan være jeg skal prøve Change - de ligger ikke så langt fra hvor jeg bor. Jeg vidste ikke de gik op i størrelserne. Desværre er jeg overvægtig og så vil de ikke operere - hvilket jo er rimeligt nok - og jeg er på vej ned i kilo. Men hvad jeg dog ikke ville give for at få mindre bryster. Jeg bruger 90 GG eller H og træning af ryggen er jeg også i gang med - men er død utålmodig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128