ventetøj bortgives i Brøndby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
892 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. juli 2011

Imnotte

Hejsa, håber nedenstående kan hjælpe nogen der har brug for det :-)

1 vente nederdel i grå fra hm, 1 par sorte vente bukser fra hm str l, 1 par brune vente bukser str l fra hm, 1 sort amme bh' str 80g fra triumph, 1 råhvid str75 h fra change samt en bog der hedder ammestue historier.

Gives væk,da jeg ikke skal have flere børn ;-)Det kan afhentes i brøndby senest 5/8 pga barnedåb, da det ellers ryger til røde kors !!Rigtig dejlig weekend/Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

juni

Hvis du vil af med det "enkeltvis" kunne jeg evt. godt være int. i den blå skråstol - er den ensfarvet blå og er det en af de ældre modeller?

Mvh

Anmeld

30. juli 2011

Imnotte

Enkeltvis er helt fint :-)Den er lyseblå ensfarvet, fra sverige - købt september 2007. Der er en lille plet på den, måske den ka vaskes af - har ikke prøvet, da vi fik en datter her i februar :-)

Anmeld

31. juli 2011

juni

Imnotte skriver:

Enkeltvis er helt fint :-)Den er lyseblå ensfarvet, fra sverige - købt september 2007. Der er en lille plet på den, måske den ka vaskes af - har ikke prøvet, da vi fik en datter her i februar :-)

Super - jeg ser lige om jeg kan få arrangeret en tur til Brøndby (har ikke bil og er lige flyttet, så er midt i en masse rod)

Hvis der melder sig én der vil aftage det hele, giver du det bare til anden side :-)

Mvh

Anmeld

31. juli 2011

Imnotte

Jeg har kun ventetøjet tilbage :-)

Anmeld

31. juli 2011

<3

Jamen det kunne jeg godt være interesseret i. Er det der stadig? Kan du evt. sende pb med hvorhenne i Brøndby du er?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.