Hvor meget vokser brysterne??? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2011

BinaMor

Den kommende far skriver:

okay angående bryster efter amning har vi aftalt at hun må få dem lavet når vi er færdige med at få børn

MVH

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

var nu lidt i spøg. jeg har ammet i 18 måneder og bagefter 11 måneder og mine er ikke blevet grimmere af det. tværtimod. så det er ikke altid man behøver bekymre sig om det og operationer. iogmed din kæreste er lille har hun god mulighed for at beholde den figur hun har nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

Den kommende far

BinaMor skriver:

var nu lidt i spøg. jeg har ammet i 18 måneder og bagefter 11 måneder og mine er ikke blevet grimmere af det. tværtimod. så det er ikke altid man behøver bekymre sig om det og operationer. iogmed din kæreste er lille har hun god mulighed for at beholde den figur hun har nu.

det bliver hun glad for at høre

MVH

Den kommende far

Anmeld

30. juli 2011

BABYPIGEnr4

Ja, ja kære kommende far.

Der skal jo også være plads til noget af det sjove.

Nu er jeg gravid med nr. fire og ved første graviditet vejede jeg 54 kg. og gik fra B til C under graviditeteten. Da jeg lige havde født var der ingen bh'er der passede. Min mand var ved at gå bagover, da han så mig andendagen på fødegangen og udbrød "Er alt det mit" og jeg kunne jo kun grinende svare "det er babyens og du skal bare holde nallerne væk", for den mindste berøring satte ammerefleksen i gang og så havde man mælk overalt.

Ved fjerde graviditet har jeg i 6 måned måttet købe nye bh'er 2 gange, først fra D til dobbelt DD og nu til E. Jeg håber helt ærligt ikke de bliver større nu.

Det er nok nu inden fødsel du skal skynde dig at få glæde af din kones, som jeg kan se de andre også skriver. De bliver meget ømme og mælk allevegne - det er der måske også nogen mænd der tænder på he he.

Anmeld

30. juli 2011

Ayasmor

Her voksede de en del.. næsten 3 str. bare under graviditet og yderligere 1 str. under amning..

Anmeld

30. juli 2011

Den kommende far

BABYPIGEnr4 skriver:

Ja, ja kære kommende far.

Der skal jo også være plads til noget af det sjove.

Nu er jeg gravid med nr. fire og ved første graviditet vejede jeg 54 kg. og gik fra B til C under graviditeteten. Da jeg lige havde født var der ingen bh'er der passede. Min mand var ved at gå bagover, da han så mig andendagen på fødegangen og udbrød "Er alt det mit" og jeg kunne jo kun grinende svare "det er babyens og du skal bare holde nallerne væk", for den mindste berøring satte ammerefleksen i gang og så havde man mælk overalt.

Ved fjerde graviditet har jeg i 6 måned måttet købe nye bh'er 2 gange, først fra D til dobbelt DD og nu til E. Jeg håber helt ærligt ikke de bliver større nu.

Det er nok nu inden fødsel du skal skynde dig at få glæde af din kones, som jeg kan se de andre også skriver. De bliver meget ømme og mælk allevegne - det er der måske også nogen mænd der tænder på he he.

hehe tænder sgu godt nok ikke på mælk fra brysterne

MVH

Den kommende far

Anmeld

30. juli 2011

BABYPIGEnr4

Tanja. skriver:

Lige præcis og den første tid (syntes jeg/gjorder jeg) glemmer man let at få spist fordi man er så optaget af vidunderet , og man laver generelt mere på en ny måde så det tæller alt sammen

Man forbrænder flere kalorier, når man er gravid, og endnu flere når man ammer. Du kan se hvor mange i bogen "Graviditet, fødsel og den nye familie", som I har fået ved jordemoderen. Her står også hvor meget motion der er sundt, og hvornår man må hvad efter fødslen. Der står rigtig mange gode ting i og far må også godt læse den

Anmeld

30. juli 2011

Koen.

BABYPIGEnr4 skriver:

Man forbrænder flere kalorier, når man er gravid, og endnu flere når man ammer. Du kan se hvor mange i bogen "Graviditet, fødsel og den nye familie", som I har fået ved jordemoderen. Her står også hvor meget motion der er sundt, og hvornår man må hvad efter fødslen. Der står rigtig mange gode ting i og far må også godt læse den

Den er skam læst og pakket væk for længe siden.. datteren er 15 mdr nu

Anmeld

30. juli 2011

BABYPIGEnr4

Tanja. skriver:

Den er skam læst og pakket væk for længe siden.. datteren er 15 mdr nu

Ja ha ha.

Det skulle have været svar til den kommende far, men jeg trykkede vist citer det forkerte sted

Anmeld

30. juli 2011

Koen.

BABYPIGEnr4 skriver:

Ja ha ha.

Det skulle have været svar til den kommende far, men jeg trykkede vist citer det forkerte sted

nååeh haha, ja så kan jeg bedre forstå det

Anmeld

30. juli 2011

Clisolka

Den kommende far skriver:

En af de gode ting ved en graviditet set fra mandens side er at brysterne vokser men hvor meget vokser de?? 

MVH

Den kommende far

Mine voksede 2 str. efter mælken var løbet til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.