Uro i bene hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.448 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. juli 2011

Fru Nielsen

Uro i bene modtages med kyshånd.....

Er i uge 37+ og jeg har det vildeste uro i mine ben, virkelig ubehageligt, og sammetid en masse vand i anklerne så det stikker også..... Sidder med bene oppe og vrikker med mine tør, men det hjælper ikke rigtig!

Håber virkelig der sidder en med et kanon godt råd eller to..... Har ikke døjet med de ting under mine to andre graviditeter!

Mvh Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

L.J.L

Fru Nielsen skriver:

Er i uge 37+ og jeg har det vildeste uro i mine ben, virkelig ubehageligt, og sammetid en masse vand i anklerne så det stikker også..... Sidder med bene oppe og vrikker med mine tør, men det hjælper ikke rigtig!

Håber virkelig der sidder en med et kanon godt råd eller to..... Har ikke døjet med de ting under mine to andre graviditeter!

Mvh Louise

Jeg led også af massiv uro i benene, det var ganske forfærdeligt!!!

Her er nogle råd som hjalp for mig:

• Isbad til benene, evt brus dine ben med koldt vand inden sengetid (det var det tidspunkt der var værst for mig)
  • massage på læggene og fødderne
  • Læg dem opad, dvs en masse puder under benene så de ligger oppe.
  • NUL sukker, især hvis du døjer med det om natten. Jeg spiste aldrik søde sager op til 2 timer inden jeg skulle i seng.

Anmeld

30. juli 2011

JustMe

Da jeg stoppede med mit magnesiumtilskud, blev min uro i benene værre...så måske et tilskud af Mablet kan tage toppen af det

Anmeld

30. juli 2011

M&M's Mor

Her hjalp det med en god gang massage hver aften med en god varmemassageolie og derefter benene oppe...

Anmeld

30. juli 2011

Clisolka

Fru Nielsen skriver:

Mvh Louise

Hos mig forsvandt mit uro i benene mens jeg var gravid  Men til gengæld havde jeg en del vand i benene. For mig hjalp det med et vandbad med koldt vand om aftenen - eller lægge benene opad i sengen mens jeg læste en bog 

Anmeld

31. juli 2011

Muhmi

Prøv at lave udstrækningsøvelser... Altså ligesom til gymnastik, hvor man skulle stå med foden skråt op af væggen og så skulle man trække kroppen ind, derved skaber man et godt stræk i benet... Det hjalp her... Også uden væg, men bare at strække foden så meget som muligt bagover... Håber du forstår, jeg synes nemlig det virker lidt rodet... hehe

Anmeld

31. juli 2011

132319

Støttestrømper var det eneste der hjalp her!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.