Med strop eller uden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.402 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. juli 2011

Smilendesussi

Hejsa.

Jubiiii  skal giftes til september næste år og vil lige høre jeres erfaringer (hvis I er blevet gift) eller overvejelser (hvis I skal giftes)

Da/når I skal vælge jeres kjole, bliver det så med stropper eller uden? Er der nogen fordele/ulemper ved det ene eller det andet? Jeg bruger ca str. D/E i BH, så ved ikke om det er en fordel med stropper.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

svanen73

Nu skal jeg ik giftes, men skulle det ske...engang, har jeg allerede hentet billeder af min drømmekjole(r) for sjovt

Jeg personligt vil ha det bedst med stropper/ærmer...uden stropper tror jeg, jeg ubevist vil komme til at gå og hive op i kjolen.

Anmeld

30. juli 2011

svanen73

Ups...tillykke forresten

Anmeld

30. juli 2011

TaAsJu

Jeg havede det på samme måde da jeg kiggede efter kjole til mit bryllup. Men den jeg valgt var bare så langt fra det jeg altid har troet jeg skulle ha på.. Men jeg brugte str d/e som dig og min var korsage uden stropper og kjolen ud i et.. Den var fantastisk flot og jeg gik som mange andre og frygtede den faldet ned.. Men Bliver de strammet rigtig ryger de ingen steder.. Det var først ud på natten jeg fik min strammet lidt mere fordi jeg havede smidt skoen og kom til at træde i den nogle gange...UPS.. så prøv en masse kjoler for du ved helt sikkert når du kommer i den om det er drømmekjolen... og tillykke

Anmeld

30. juli 2011

Topp

Smilendesussi skriver:

Hejsa.

Jubiiii  skal giftes til september næste år og vil lige høre jeres erfaringer (hvis I er blevet gift) eller overvejelser (hvis I skal giftes)

Da/når I skal vælge jeres kjole, bliver det så med stropper eller uden? Er der nogen fordele/ulemper ved det ene eller det andet? Jeg bruger ca str. D/E i BH, så ved ikke om det er en fordel med stropper.

jeg syntes personligt at HVIS man har store babser ser det pænest ud med stropper

små babser uden stropper

Anmeld

30. juli 2011

.....

Tror mit valg ville falde på én MED stropper. Da jeg skulle vælge galla kjole og jeg prøvede dem UDEN stropper, følte jeg at de var så tunge, at de faldt ned

- Så nok MED stropper

Anmeld

30. juli 2011

Wimmie

Jeg valgte uden da jeg synes jeg har pæne skuldre

Jeg bruger ca. en D-skål og havde ingen problemer med kjolen (den var dog også hjemmesyet så den passede præcis til mine mål) - havde en stropløs corsage på under kjolen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. juli 2011

Lisbeth1985

Smilendesussi skriver:

Hejsa.

Jeg blev gift i en kjole uden stropper og det gav ingen problemer 

Husk en god bh, hvis du vælger den løsning..

Held og lykke med valget

Anmeld

31. juli 2011

Malonde1985

Hvis jeg på et tidspunkt skulle giftes - hvilket jeg nok aldrig bliver ... kæresten vil ikke giftes...

Men anyway, så ville jeg vælge uden stropper tror jeg

Tillykke med det

Anmeld

31. juli 2011

norenberg

vil helt klar sige med stropper det er de færreste der kan bære en kjole pænt uden stropper, syntes tit man ser folder af hud ved armene uanset om man er tyk eller tynd....og specielt når man sidder ned i kjolen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.