Av mine bryster.. Hvad gør i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. juli 2011

Sujan

Er meget tidligt i graviditeten, men mine bryster er simpelthen så ømme.. Det er okay om dagen så længe jeg ikke hopper for meget rundt.. Men om natten plejer jeg aldrig at sove med bh. Og jeg vågner ofte af smerte når jeg vender mig...

Hvad gør i andre? Holder smerten ud? Overvejer at skaffe en sports bh at sove med om natten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

Sifling

Jeg syntes det plejer at hjælpe at få min kæreste til at ligge en arm under Men det er vel lidt forskelligt hvad der virker

Anmeld

30. juli 2011

Nynne88

Hmm jeg mindes at jeg pustede kold luft på og ellers bare bed smerten i mig. Men hvis du tænker at det hjælper med en blød bomulds bh så synes jeg at du skal prøve det. Man kan købe nogle helt bløde fra CarriWell som hedder "graviditets bh" - den er uden bøjler osv. Dem har jeg gået med hele graviditeten og den ville man sagtens kunne sove med

Held og lykke. 

Anmeld

30. juli 2011

lilledittemor

Sujan skriver:

Er meget tidligt i graviditeten, men mine bryster er simpelthen så ømme.. Det er okay om dagen så længe jeg ikke hopper for meget rundt.. Men om natten plejer jeg aldrig at sove med bh. Og jeg vågner ofte af smerte når jeg vender mig...

Hvad gør i andre? Holder smerten ud? Overvejer at skaffe en sports bh at sove med om natten.

jeg havde bare en stram bomulds undertrøje på..
kunne slet ikke sove på maven.

Anmeld

30. juli 2011

Aagaard

Sujan skriver:

Jeg sov med en sports BH uden bøjler - Så de ikke bevæger sig så meget når man vender sig. Det virkede for mig.

Anmeld

30. juli 2011

rogerrasch

jeg bider smerten i mig fordi efter min mening er der ingen metoder der virker

Anmeld

30. juli 2011

Mauser.

Jeg havde slet ikke bh på i starten, det gjorde for ondt, men eftersom de vokser en del og bliver tungere anskaffede jeg mig en sports bh som ikke strammer, det er skøøønt (; men men om natten bruger jeg den ikke. 

Anmeld

30. juli 2011

Molly8

Nynne88 skriver:

Hmm jeg mindes at jeg pustede kold luft på og ellers bare bed smerten i mig. Men hvis du tænker at det hjælper med en blød bomulds bh så synes jeg at du skal prøve det. Man kan købe nogle helt bløde fra CarriWell som hedder "graviditets bh" - den er uden bøjler osv. Dem har jeg gået med hele graviditeten og den ville man sagtens kunne sove med

Held og lykke. 

Jeg holdt bare om brysterne, når jeg vendte mig i sengen. Nu hvor jeg ammer, sover jeg med Carrywell BH, som er meget behagelig.

I øvrigt gik det over med de ømme bryster efter en tid - indtil jeg havde født og mælken løb til..

Kh Molly

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.