ØV hvor pinligt og træls ALTSÅ !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. juli 2011

Dianaaa

tjae..så render manden og jeg rundt og handler i kvickly og får vognen godt fyldt op, og pludselig får jeg en fornemmelse af at vandet er gået, så vi spurgte om det var iorden om vi bare stille vognen så jeg kunne komme på wc og få det tjekket.. og hvad var resultatet INTET, der var ikke så meget som en dråbe, og vi kunne gå med tomme hænder derfra, og skuffet over at det altså ikke var nu  

vi blev enige om at vi bare tog videre i løvbjerg og fik handlet der

altså, tænk hvad utålmodigheden gør ved en, man blir' da helt kuk'kuk, bare den mindste ting der KUNNE  være tegn på fødsel så er man er helt oppe at kører .. KOM SNART UD BABY <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

Troldemommi

:-) den episode vil du måske tænke tilbage på om et stykke til og syntes den er meget sjov

Anmeld

30. juli 2011

Fru Nielsen

Åhhh sådan en følelse kommer tit syntes jeg, hvis baby liiiige for sparket på det helt rigtige sted, så tænker man UPS, så gik vandet sku......

Anmeld

30. juli 2011

MetteS81

Dianaaa skriver:

tjae..så render manden og jeg rundt og handler i kvickly og får vognen godt fyldt op, og pludselig får jeg en fornemmelse af at vandet er gået, så vi spurgte om det var iorden om vi bare stille vognen så jeg kunne komme på wc og få det tjekket.. og hvad var resultatet INTET, der var ikke så meget som en dråbe, og vi kunne gå med tomme hænder derfra, og skuffet over at det altså ikke var nu  

altså, tænk hvad utålmodigheden gør ved en, man blir' da helt kuk'kuk, bare den mindste ting der KUNNE  være tegn på fødsel så er man er helt oppe at kører .. KOM SNART UD BABY <3

Hehe...ja, det er noget du kommer til at huske tilbage på og grine ad  

Anmeld

30. juli 2011

Muhmi

Dianaaa skriver:

Hehe, har oplevet præcis det samme lige før termin, bare i dagli' brugsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.