Nå! Er jeg den eneste der ikke kom ind?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.587 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. juli 2011

Anonym trådstarter

Ja, det er så tilladt at svare anonymt, hvis man ikke ønsker at hele verden skal vide det..
Er jeg den eneste der ikke kom ind på min drømmeuddannelse? ØV, for den! Det ødelagde totalt min dag. Godt vores søn bliver passet ved bedsteforældrene lige nu. Er da helt nede og ramme kulkælderen. Sagen er den, at vi faktisk står og skal til at flytte, fordi jeg var næsten "sikret" at komme ind på min udd.
Jeg havde over det gennemsnit, som det krævede sidste år, og var rimelig sikker i min sag. Men nej! Jeg kom ikke ind ØV
Nu skal jeg så søge på nogle af de ledige pladser der stadig er tilbage, i håb om at jeg kan komme igang med noget!!
ØVØVØV..
Undskyld det sure opstød.
God weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

Mussen2

Anonym skriver:

Ja, det er så tilladt at svare anonymt, hvis man ikke ønsker at hele verden skal vide det..
Er jeg den eneste der ikke kom ind på min drømmeuddannelse? ØV, for den! Det ødelagde totalt min dag. Godt vores søn bliver passet ved bedsteforældrene lige nu. Er da helt nede og ramme kulkælderen. Sagen er den, at vi faktisk står og skal til at flytte, fordi jeg var næsten "sikret" at komme ind på min udd.
Jeg havde over det gennemsnit, som det krævede sidste år, og var rimelig sikker i min sag. Men nej! Jeg kom ikke ind ØV
Nu skal jeg så søge på nogle af de ledige pladser der stadig er tilbage, i håb om at jeg kan komme igang med noget!!
ØVØVØV..
God weekend

Øv hvor trist for dig og familien. Verden er ikke altid fair, men mon ikke du på et tidspunkt kan finde en dybere mening med hvorfor du ikke kom ind og bruge det positivt

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

Mussen2 skriver:

Øv hvor trist for dig og familien. Verden er ikke altid fair, men mon ikke du på et tidspunkt kan finde en dybere mening med hvorfor du ikke kom ind og bruge det positivt

Jo, det håber jeg! Jeg håber virkelig, at der ligger en uddannelse og venter på mig et sted. Er hvert fald super trist lige i dag - men mon ikke det hele ser lidt lysere ud imorgen

Anmeld

30. juli 2011

DLM

øv øv det er jeg ked af at høre på dine vegne jeg venter stadig på mit brev.

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

DLM skriver:

øv øv det er jeg ked af at høre på dine vegne jeg venter stadig på mit brev.

Jaa det sgu også en træls nyhed at få
Krydser rigtig meget fingre for, at du kommer ind på din drømmeuddannelse

Anmeld

30. juli 2011

chael

Anonym skriver:

ØVØVØV..
God weekend

Øhh hvor synd det er bare SÅ ærgeligt!!

Krydser fingre for at du kan komme ind på en af de ledige så!!

Op på hesten igen. Er dukketøj det hele nok skal gå.

*Camilla 31+3

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

Øhh hvor synd det er bare SÅ ærgeligt!!

Krydser fingre for at du kan komme ind på en af de ledige så!!

Op på hesten igen. Er dukketøj det hele nok skal gå.

*Camilla 31+3

Ja - det er godt nok en trlæs nyhed! Jeg håber også virkelig at jegkommer ind på en ledig plads! Puha!!! ellers må jeg søge ind næste år jo ..

Anmeld

30. juli 2011

chael

Anonym skriver:

Ja - det er godt nok en trlæs nyhed! Jeg håber også virkelig at jegkommer ind på en ledig plads! Puha!!! ellers må jeg søge ind næste år jo ..

Dukketøj=sikker på min iPhone har sit eget stave liv

Beklager fejlene.

Der skulle også stå øvv og ikke øhh...

Men håber du forstod meningen med det

*Camilla 31+3

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

Dukketøj=sikker på min iPhone har sit eget stave liv

Beklager fejlene.

Der skulle også stå øvv og ikke øhh...

Men håber du forstod meningen med det

*Camilla 31+3

Hehe. Har selv sådan en satan og ved hvordan man skal opdrage dem hele tiden, for at de opføre sig som man gerne vil have det
Jep - forstod meningen

Anmeld

30. juli 2011

1012lmp

Det er jeg ked af at høre.. KÆMPE kram bliver sendt din vej.

Hvad havde du søgt ind som?

Håber du stadig kommer ind.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.