Hjælp hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

944 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. juli 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Kan man ødelægge tobleronecremen, hvis den kommer til at koge?

Synes ikke jeg kan piske den op nemlig.... mere om jeg skal starte forfra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

MVM

Profilbillede for MVM

op ... please hjælp...

Anmeld

30. juli 2011

MVM

Profilbillede for MVM

op op

Anmeld

30. juli 2011

ZamanogDania

Den må ikke koge. Og hvis du ikke kan piske den stiv så er den ødelægt. Du skal smelte din toblerone med fløde. Så skal den være i køleskabet natten over, eller put den i fryseren hvis du har meget travlt. Men pas på den må ikke fryse, den skal bare være rigtig koldt før du kan piske den til creme.

Så er der nogen som gør at de smelter deres chokolade. Når den er kølet af, så pisker du din fløde stiv. Også blander man dem sammen. Så kan det bruges sammen.

Anmeld

5. august 2011

MVM

Profilbillede for MVM
ZamanogDania skriver:

Den må ikke koge. Og hvis du ikke kan piske den stiv så er den ødelægt. Du skal smelte din toblerone med fløde. Så skal den være i køleskabet natten over, eller put den i fryseren hvis du har meget travlt. Men pas på den må ikke fryse, den skal bare være rigtig koldt før du kan piske den til creme.

Så er der nogen som gør at de smelter deres chokolade. Når den er kølet af, så pisker du din fløde stiv. Også blander man dem sammen. Så kan det bruges sammen.

Hejsa..

Ville bare lige sige tak... fik aldrig læst det den dag... og har nu heller ikke fået en notifikation på den...

men det er nu rart at vide til en anden gang...

Tager du folk i lære? Jeg kunne virkelig godt tænke mig, at lære at bruge det glasur ting, som i kommer ovenpå.. samt lære at lave nogen tingene.... samt frosting.....

Mvh

Anne mette

Anmeld

5. august 2011

ZamanogDania

Mathias Villads skriver:

Hejsa..

Ville bare lige sige tak... fik aldrig læst det den dag... og har nu heller ikke fået en notifikation på den...

men det er nu rart at vide til en anden gang...

Tager du folk i lære? Jeg kunne virkelig godt tænke mig, at lære at bruge det glasur ting, som i kommer ovenpå.. samt lære at lave nogen tingene.... samt frosting.....

Mvh

Anne mette

Uha det glasur er jeg heller ikke god til. Men de andre ting kan jeg godt. men at lære dig. Er jeg overhoved så god som de andre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.