Længere og fyldigere hår - how???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.029 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. juli 2011

Ann.

Mit hår er så mega tyndt og går kun lige til skulderne - hvordan får jeg det til at blive længere og fylde mere?

Jeg kan ikke engang sætte det pænt op uden det bare falder sammen og det er for tyndt til extensions

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

Mor til Mike

Ann. skriver:

Mit hår er så mega tyndt og går kun lige til skulderne - hvordan får jeg det til at blive længere og fylde mere?

Jeg kan ikke engang sætte det pænt op uden det bare falder sammen og det er for tyndt til extensions

Brug en volume shampoo, og få det permanentet! - Efter du har fået permanentet det så vent nogle dage og så glat det, så får du et rigtig lækkert hår med fylde :-) 

Anmeld

30. juli 2011

Ann.

Kan man godt det med alle de krøller jeg har?

Anmeld

30. juli 2011

Dinna88

Der var en tråd for kort tid siden om det samme, prøv at søg på den

Men du skal i hvert fald ikke permante det! Det er jo kun skadeligt for håret. Prøv at gå igang med ølgærstabletter - de skulle gerne hjælpe. Eller er der jo det med at pleje det efter årstiden, bruge neutrale produkter, undgå hårtørrer/fladejern/krøllejern, og hvis ikke du kan det, så brug noget der beskytter det mod varmen. Derudover så vask dit hår sjældent som muligt. hver 3. dag er en god løsning

Og du får det til at blive længere ved at lade det vokse haha. det var så fristende at skrive. Men gå til frisør i hvert fald hver 3. måned (jeg gør hver 2.) og så taget spidserne, så dit hår altid er sundt. Lige pt vasker jeg mit hår hver 2. dag. hver anden dag putter jeg så balsam i. Og 1 gang om ugen hårkur. Det er super for dit hår hvis du laver din egen hårkur, så du faktisk ved hvad du putter i det. 

Uhm, der er mange flere tips, men kan ikke komme på dem lige nu Er nemlig selv i processen - er ved at vokse mit hår langt.

Anmeld

30. juli 2011

L.J.L

Ann. skriver:

Prøv at købe den shampoo der hedder gibidyl, fåes hos Matas. Jeg brugte den der hedder "forte" . Det er en shampoo lavet på green tee og alovera, mener jeg, så rent naturprodukt! Den anbefales specielt til kemopatienter der har tabt håret, så det vokser hurtigt ud igen. Jeg brugte den længe og den virkede for mig

Anmeld

30. juli 2011

Ann.

L.J.L skriver:

Prøv at købe den shampoo der hedder gibidyl, fåes hos Matas. Jeg brugte den der hedder "forte" . Det er en shampoo lavet på green tee og alovera, mener jeg, så rent naturprodukt! Den anbefales specielt til kemopatienter der har tabt håret, så det vokser hurtigt ud igen. Jeg brugte den længe og den virkede for mig

Må se om jeg kan finde den

Starter nok på Silica og får en keratin behandling hos frisøren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.