udebleven mens efter fødsel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2011

Clisolka

Topp skriver:

uhh jeg dur slet ikk til p-piller - så hellere vente på kroppen selv går i gang

Heh hellere det end kondomer  Ei, jeg starter på arb. sidst i september og ville gerne have haft min mens min. 1-2 gange inden - for der er sørme langt hjem hvis jeg styrtbløder en dag (2 timers transport hver vej) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

Anonym trådstarter

Sabina92 skriver:

min kom tre gange på sammen dato, men så er jeg gået fra at amme fuldtid til ca. 2-3 gange om dagen ved ikke om det kan være derfor den ikke er kommet, er vildt nervøs s;

præcis det samme her! Jeg tænkte at det da bare var helt fantastisk at min mens var fuldstændig regelmæssig igen, men så sker det her....

jeg har det lidt ambivalent, for på en måde vil vi gerne have en til nu, men på den anden side er det også lige lidt for tidligt synes jeg....  jeg vil gerne nyde mit første barn i mindst 1 år før jeg skal rende rundt med en ny bebs i maven...

har du taget en test????

jeg har ikke taget en i over 1 uge nu, tog i sidste uge og sidste uge igen... men jeg tør simpelthen ikke nu...  jeg tror ikke at jeg er gravid, men så alligevel.. jeg har lidt tegn... men det kan jo også bare være tegn på at mens måske langt om længe er på vej...?!

åh jeg er forvirret...

Anmeld

30. juli 2011

Sabina92

Anonym skriver:

præcis det samme her! Jeg tænkte at det da bare var helt fantastisk at min mens var fuldstændig regelmæssig igen, men så sker det her....

jeg har det lidt ambivalent, for på en måde vil vi gerne have en til nu, men på den anden side er det også lige lidt for tidligt synes jeg....  jeg vil gerne nyde mit første barn i mindst 1 år før jeg skal rende rundt med en ny bebs i maven...

har du taget en test????

jeg har ikke taget en i over 1 uge nu, tog i sidste uge og sidste uge igen... men jeg tør simpelthen ikke nu...  jeg tror ikke at jeg er gravid, men så alligevel.. jeg har lidt tegn... men det kan jo også bare være tegn på at mens måske langt om længe er på vej...?!

åh jeg er forvirret...

min dreng er 4½ mdr. jeg tør sgu ikke at teste, jeg ønsker på ingenmåder at skulle være gravid igen allerede, vil nyde ham først og have min krop igen (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.