fra tegnblødning til fødsel??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.207 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. juli 2011

cecilie1984

havde tegnblødning tidligt i morges. Ikke sådan meget rødt men kunne dog se at der var blod i. Tørrede et par gange efter tissetår. Hvor der jo så kom noget på papiret, det var lidt slimet men om det også var slimproppen vides ikke. Sidst min slimprop gik var ikke i tvivl.

Men nu er blødningen væk igen når jeg tørre mig, men den skal vel heller ikke blive ved??

Har mere mens agtig ondt i dag end jeg ellers har haft, så håber det jo betyder vores prinsesse snart kommer, men tør ikke håbe for meget da jeg syntes flere gange at det har virket som om at det kunne være snart.

Men hvor lang tid gik der for jer fra tegnblødning til fødsel???

Og blødte i meget ved tegnblødning?

Hilsen Cecilie som har termin i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

Muttitil1+1

Kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, da jeg endnu ikke har født selv - ville bare lige sende en masse vestøv til dig og for at der snart sker noget - kender alt for godt til utålmodigheden og de mange tegn man holder øje med, fordi man bare så gerne vil have den lille guldklump ud NU!

Anmeld

30. juli 2011

cecilie1984

NadiaSK skriver:

Kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, da jeg endnu ikke har født selv - ville bare lige sende en masse vestøv til dig og for at der snart sker noget - kender alt for godt til utålmodigheden og de mange tegn man holder øje med, fordi man bare så gerne vil have den lille guldklump ud NU!

mange tak

jeg håber også snart jeg kan holde hende i mine arme.

og held og lykke til dig også, kan se der heller ikke er længe til.

Anmeld

30. juli 2011

Muttitil1+1

cecilie1984 skriver:

mange tak

jeg håber også snart jeg kan holde hende i mine arme.

og held og lykke til dig også, kan se der heller ikke er længe til.

Tak

Det er helt underligt at det er lige rundt om hjørnet, og det meste af familien har spået lillemanden til at komme i dag... nu må vi se om de får ret

Held og lykke med det hele

Anmeld

30. juli 2011

cecilie1984

NadiaSK skriver:

Tak

Det er helt underligt at det er lige rundt om hjørnet, og det meste af familien har spået lillemanden til at komme i dag... nu må vi se om de får ret

Held og lykke med det hele

tak og i lige måde

Anmeld

30. juli 2011

Mussen2

Jeg fik først tegnblødninh da jeg ved til undersøgelse og lige var kommet på fødegangen og var 9 cm åben. Fødte7 timer senere. Pøj pøj

Anmeld

30. juli 2011

Happiness

Jeg fik tegnblødning om formiddagen og fik veer kl 23 om aftenen. Jeg havde kun mørkt-brunt udflåd, ikke frisk blod. Og havde kun meget lidt.

Anmeld

30. juli 2011

mortilnoahogmelina

Jeg havde tegnblødninger om eftermiddagen og fødte om natten .

Så krydser fingre for at du snart har din prinsesse i armene
HEld og lykke

Anmeld

30. juli 2011

hekran

cecilie1984 skriver:

havde tegnblødning tidligt i morges. Ikke sådan meget rødt men kunne dog se at der var blod i. Tørrede et par gange efter tissetår. Hvor der jo så kom noget på papiret, det var lidt slimet men om det også var slimproppen vides ikke. Sidst min slimprop gik var ikke i tvivl.

Men nu er blødningen væk igen når jeg tørre mig, men den skal vel heller ikke blive ved??

Har mere mens agtig ondt i dag end jeg ellers har haft, så håber det jo betyder vores prinsesse snart kommer, men tør ikke håbe for meget da jeg syntes flere gange at det har virket som om at det kunne være snart.

Jeg skrev et indlæg med samme overskrift for snart to måneder siden Fødte samme aften! Held og lykke tild dig og familien. Så er prinsessen her snart!

Anmeld

30. juli 2011

2babygirls

cecilie1984 skriver:

Jeg vågnede med murren kl 7, og ved middagstid havde jeg en mini mini tegnblødning og om eftermiddagen kom noget af slimproppen, og så kom den ellers bare løbende når jeg var på toilettet.
kl 20 var der super meget gang i mine veer, og fødte næste dag om aftenen...

fingre for dig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.