kan i lige hjælpe? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. juli 2011

mika.F

her til aften har været lidt anderledes end de sidste par aftener, jeg har for første gang i fem uger (er 36+4) ikke haft nogen underlivs smerter overhoved, tilgengæld har jeg af et par gange måtte skifte trusser fordi de har været gennemblødte af klar mere eller mindre lugtfri væske(har ikke været plaget af større mængder udflåd, og den smule der har været er intet som det her), og nu er mine fødder hævet, den ene kan man næsten ikk se knoglen ved anklen som man plejer at kunne se tydeligt...

er der nogle af jer der har oplevet det samme, sådan, det hele på samme tid, og som kan/vil fortælle hva der skete efterfølgende, sidder nemlig og kan ikke finde ud af om jeg skal ringe til AOMA og høre dem ad, eller om jeg bare skal se hva der sker...

håber der sidder nogen derude der kan hjælpe!

på forhånd tak,

//MIKA-36+4<3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

Kofoed.

Så lige dit indlæg. Fandt du ud af noget?

Anmeld

30. juli 2011

mika.F

Kofoed. skriver:

Så lige dit indlæg. Fandt du ud af noget?

nej, egentlig ikke, endte med at gå i seng, i dag har jeg stadig hævede fødder og små drypper "dernede"+mine smerter er vendt tilbage og jeg er bare energi forladt...

øv øv øv

Anmeld

30. juli 2011

Koen.

mika.F skriver:

her til aften har været lidt anderledes end de sidste par aftener, jeg har for første gang i fem uger (er 36+4) ikke haft nogen underlivs smerter overhoved, tilgengæld har jeg af et par gange måtte skifte trusser fordi de har været gennemblødte af klar mere eller mindre lugtfri væske(har ikke været plaget af større mængder udflåd, og den smule der har været er intet som det her), og nu er mine fødder hævet, den ene kan man næsten ikk se knoglen ved anklen som man plejer at kunne se tydeligt...

er der nogle af jer der har oplevet det samme, sådan, det hele på samme tid, og som kan/vil fortælle hva der skete efterfølgende, sidder nemlig og kan ikke finde ud af om jeg skal ringe til AOMA og høre dem ad, eller om jeg bare skal se hva der sker...

håber der sidder nogen derude der kan hjælpe!

på forhånd tak,

//MIKA-36+4<3

tænker at du måske skulle ringe til fødegangen og få tjekket om det er vandet der siver

Anmeld

30. juli 2011

Kofoed.

mika.F skriver:

nej, egentlig ikke, endte med at gå i seng, i dag har jeg stadig hævede fødder og små drypper "dernede"+mine smerter er vendt tilbage og jeg er bare energi forladt...

øv øv øv

Synes også du skal tjekkes om det er vandet der siver + hvis man meget hurtigt for store mængder vand i kroppen er det muligvis svangerskabs forgiftning, så synes du lige skal høre FG ad, hvad de tror og højst sandsynlig tjekkes en gang.

Anmeld

31. juli 2011

mika.F

fik ringet derud, de mente ikke der var noget at bekymre sig om... men jeg er altså stadig bekymret, men satser på at det hele er gået i sig selv i morgen, ellers tager jeg derud, så må jeg jo bare kukkelure til der er nogen der har tid til at tjekke op på mig.. nemlig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.