Købes/søges: badebalje 90L

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.487 visninger
23 svar
0 synes godt om
29. juli 2011

Ryberg

ja, Lasse er lidt af en vandhund og søger derfor et større badekar.. og derfor vil jeg gerne have sådan en 90L..

Men jeg nægter altså at give 249 kr. for det i Babysam.. har været i Kvickly idag og de havde ingen.. så derfor ville jeg høre om i evt. har et eller om i ved hvor man kan få et for billige penge?

Det er sådan et her:

http://www.alttilmorogbarn.dk/shop/badebalje-90-l-909p.html

(så kan i også grine lidt af tilbuddet) ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

SjeBets

KittyGirl skriver:

ja, Lasse er lidt af en vandhund og søger derfor et større badekar.. og derfor vil jeg gerne have sådan en 90L..

Men jeg nægter altså at give 249 kr. for det i Babysam.. har været i Kvickly idag og de havde ingen.. så derfor ville jeg høre om i evt. har et eller om i ved hvor man kan få et for billige penge?

Det er sådan et her:

http://www.alttilmorogbarn.dk/shop/badebalje-90-l-909p.html

(så kan i også grine lidt af tilbuddet) ..

vi har to, kæresten og jeg , hvor i landet snakker vi ?

Anmeld

29. juli 2011

Ryberg

SjeBets skriver:

vi har to, kæresten og jeg , hvor i landet snakker vi ?

Jeg bor ved Horsens...

Jer?

Anmeld

29. juli 2011

SjeBets

KittyGirl skriver:

Jeg bor ved Horsens...

Jer?

vi bor ved Grindsted, men jeg kommer da a og til til Horsens 

Anmeld

29. juli 2011

Ryberg

SjeBets skriver:

vi bor ved Grindsted, men jeg kommer da a og til til Horsens 

Er det rigtigt? aj... hvad skal i have for sådan et badekar? kan du evt. smide et billede op af det?

Jeg kommer godt nok ikke liiige forbi Grindsted.. så hvis du kommer forbi Horsens må vi da lige snakke videre

Anmeld

29. juli 2011

SjeBets

KittyGirl skriver:

Er det rigtigt? aj... hvad skal i have for sådan et badekar? kan du evt. smide et billede op af det?

Jeg kommer godt nok ikke liiige forbi Grindsted.. så hvis du kommer forbi Horsens må vi da lige snakke videre

jamen det ligner det billede du har linket til, og de er hvide begge to,og har været brugt til at bade unger i og hente og bringe vasketøj fra stativet, men kan godt tage billeder i morgen. de er i garagen og der er ret mørkt lige nu og jamen ... erhmn jeg kan sq da ikke huske hvad vi har givet for dem ...  en 75 kr med kørsel er det helt unfair, så kan jeg se om jeg kan arragere en tur til Horsens i den nærmeste fremtid

Anmeld

29. juli 2011

Ryberg

SjeBets skriver:

jamen det ligner det billede du har linket til, og de er hvide begge to,og har været brugt til at bade unger i og hente og bringe vasketøj fra stativet, men kan godt tage billeder i morgen. de er i garagen og der er ret mørkt lige nu og jamen ... erhmn jeg kan sq da ikke huske hvad vi har givet for dem ...  en 75 kr med kørsel er det helt unfair, så kan jeg se om jeg kan arragere en tur til Horsens i den nærmeste fremtid

Ved du hvad, jeg vil gerne give 75 kr for kørsel, hvis altså baljen er i en okey stand..

Men du må gerne smide et billede op imorgen alligevel når det er blevet lyst

Og du må jo skrive når du skal til horsens, så arrangerer vi lige et mødested

Anmeld

29. juli 2011

SjeBets

KittyGirl skriver:

Ved du hvad, jeg vil gerne give 75 kr for kørsel, hvis altså baljen er i en okey stand..

Men du må gerne smide et billede op imorgen alligevel når det er blevet lyst

Og du må jo skrive når du skal til horsens, så arrangerer vi lige et mødested

jamen jeg smider lige nogle billeder i morgen, tager af den pæneste, men de er ikke brugt ret meget, da min kæreste "kun" har hans hver anden weekend og de var ikke ret længe de brugte den... 

Men smider lige i morgen så kan du sige ja eller nej 

Anmeld

29. juli 2011

Ryberg

SjeBets skriver:

jamen jeg smider lige nogle billeder i morgen, tager af den pæneste, men de er ikke brugt ret meget, da min kæreste "kun" har hans hver anden weekend og de var ikke ret længe de brugte den... 

Men smider lige i morgen så kan du sige ja eller nej 

det er super Det vil jeg se frem til

For nægter virkelig at give 250 kr. for sådan en balje... Ved man kan købe dem billigere i kvickly... men de har dem bare ikke for tiden.. og vi er bare så trætte af at badeværelset svømmer i vand efter Lasses badeplaskeri

Så fedt at du har et jeg kan købe

Anmeld

29. juli 2011

SjeBets

KittyGirl skriver:

det er super Det vil jeg se frem til

For nægter virkelig at give 250 kr. for sådan en balje... Ved man kan købe dem billigere i kvickly... men de har dem bare ikke for tiden.. og vi er bare så trætte af at badeværelset svømmer i vand efter Lasses badeplaskeri

Så fedt at du har et jeg kan købe

Var så lidt, vi skal jo ikke bruge to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.