Misforståelse af intentionen bag Zeitgeist-bevægelsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

974 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. juli 2011

CamillaT89

Dette er ikke for at starte en ny debat, men her kan der læses om visionerne og udførelsen i praksis i Zeitgeist bevægelsen, som IKKE er en sekt, men et projekt for at forbedre verden.

http://thezeitgeistmovement.dk/index.php?option=com_content&view=category&id=27&Itemid=70

Jeg er desuden ked af, at det ikke anses som "anstændigt", at jeg får lov at udtrykke mit syn på verden på dette site - på trods af en fornugtig tone gennem hele debatten. Hvad er mere eksistentielt end at tale om de globale problemer i stedet for bleer og parforhold!? (Det var et retorisk spørgsmål!)

Over and out! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

Barbamama

Jeg kan heller ikke lige forstå at dine indlæg er blevet låst. Jeg gad så ikke se alle de videoer, så måske derfor jeg ikke helt er med. 

MEN, nu hvor du har TO indlæg af samme skuffe som er blevet låst, så burde du vel næsten tage det som en pæn hentydning om at stoppe????

Anmeld

30. juli 2011

mortilflere

Mon de regner det for spam ??

Anmeld

30. juli 2011

Wimmie

michella80 skriver:

Jeg kan heller ikke lige forstå at dine indlæg er blevet låst. Jeg gad så ikke se alle de videoer, så måske derfor jeg ikke helt er med. 

MEN, nu hvor du har TO indlæg af samme skuffe som er blevet låst, så burde du vel næsten tage det som en pæn hentydning om at stoppe????

Enig - både i det første og det sidste

Baby.dk er privatejet og derfor er det ejerne af siden der bestemmer hvad man må og ikke må snakke om herinde - om det er rimeligt eller ej kan man jo diskutere, men man må rette sig herefter

Anmeld

30. juli 2011

CamillaT89

michella80 skriver:

Ja, det burde jeg måske nok, og måske burde jeg ikke. Jeg har ikke ytret nogen meninger, som ikke burde være acceptable at tage op. Og når nu emnet bare blev dømt som en "sekt", uden egentlig at tænke efter, så giver jeg bare de få, som er åbne over for den nye tænkning, en mulighed for selv at finde ud af, hvad de synes om emnet. Det var som sagt ikke for at starte endnu en debat, så jeg holder denne tråd på dette niveau.

Anmeld

30. juli 2011

CamillaT89

Mon de regner det for spam ??

Nej, de blev lukket, fordi nogle brugere følte sig stødt af emnet. Og det ironiske er netop, at det var DET emnet til dels handlede om - at det ikke er tilladt at tænke uden for boxen. 

Anmeld

30. juli 2011

kiwilouise

CamillaT89 skriver:

Nej, de blev lukket, fordi nogle brugere følte sig stødt af emnet. Og det ironiske er netop, at det var DET emnet til dels handlede om - at det ikke er tilladt at tænke uden for boxen. 

jeg blev godt nok noget forarget da jeg så at de havde lukket din tråd

debatter hvor peter lundin's kone forsvarer sin mand og hans brutale mord må godt finde sted, men at snakke om hvordan vi gør fremtiden bedre må vi åbenbart ikke

Anmeld

30. juli 2011

BellaT

kiwilouise skriver:

jeg blev godt nok noget forarget da jeg så at de havde lukket din tråd

debatter hvor peter lundin's kone forsvarer sin mand og hans brutale mord må godt finde sted, men at snakke om hvordan vi gør fremtiden bedre må vi åbenbart ikke

Enig!

Men blev desværre ikke overrasket..

Anmeld

30. juli 2011

Buckley

Øhm måske jeg er helt forkert på den men, zeitgeist har da intet med sekt at gøre, det jeg kender til det er at der er lavet 2 dokufilm som gør udgangspunkt i forskellige konspirationsteorier vedr verdenens / USA's fremtid... De film der er lavet viser realiteten som ingen andre medier vil/tør stå inde for. Hvordan er det blevet til en sekt lige pludselig? Og hvorfor må et vigtigt emne som dette ikke diskuteres på Baby.dk?

Anmeld

30. juli 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tråden blev lukket på opfordring af flere brugere på baby.dk. Der er ikke mere at sige i den sag og jeg lukker også denne tråd.

Venligst
Zafir, chef for baby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.