Min lille pige har ikke taget nok på!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.732 visninger
17 svar
0 synes godt om
29. juli 2011

Mus84

Øv øv som overskriften lyder har hun ikke taget helt det på som de skal.. Hun ligger på 100 gram om ugen og sp siger det skal være omkring 160 gram min..

Så nu, supplere jeg med mme, i en uges tid for at se om det hjælper... Men nøj hvor kan jeg nogen gange se, at hun bliver meget mere tilfreds/ og gladere pige, når hun har fået en flaske.. Så mon der er noget galt med min mælk siden hun ikke gider spise derfra i mere end 10 min og hun også gylper meget???

Nogen som har prøvet det samme?? Jeg vil helst ikke stoppe med amningen  

Eller nogen som både giver flaske og bryst som kan fortælle mig hvordan jeres rytme er med at blande det?? Altså med at suppl amningen med mme???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

2babygirls

Mus84 skriver:

Øv øv som overskriften lyder har hun ikke taget helt det på som de skal.. Hun ligger på 100 gram om ugen og sp siger det skal være omkring 160 gram min..

Så nu, supplere jeg med mme, i en uges tid for at se om det hjælper... Men nøj hvor kan jeg nogen gange se, at hun bliver meget mere tilfreds/ og gladere pige, når hun har fået en flaske.. Så mon der er noget galt med min mælk siden hun ikke gider spise derfra i mere end 10 min og hun også gylper meget???

Eller nogen som både giver flaske og bryst som kan fortælle mig hvordan jeres rytme er med at blande det?? Altså med at suppl amningen med mme???

Jeg har også en lille mus som også lå på 100g om ugen. Men som min SP siger, så er jeg selv en tynd pige, og min baby følger mit fodspor.
Jeg ammede fuldt i 4 mdr, og hun var ganske tilfreds med kun min mælk, og spiste kun i 10 min, og havde et super sovehjerte, så tror ikke hun manglede noget.
Hun gylpede også meget, men hun virkede ikke til at sulte eller være sulten hele tiden.

Anmeld

29. juli 2011

lion

Mus84 skriver:

Dere r ikek noget galt med din mælk.

Nogen gange er det fordi det er hårdt arbejde at blive ammet og andre gange er det fordi man ikke har nok mælk.

Anmeld

29. juli 2011

nvm

begge mine piger har fået bryst og mme...

min 1 tog ikke godt nok på af min mælk derfor gav jeg også flaske.

og  2 datter, gave jeg bare flaske morgen og aften og ellers bryst.

Anmeld

30. juli 2011

Mus84

Tina&Martin skriver:

Jeg har også en lille mus som også lå på 100g om ugen. Men som min SP siger, så er jeg selv en tynd pige, og min baby følger mit fodspor.
Jeg ammede fuldt i 4 mdr, og hun var ganske tilfreds med kun min mælk, og spiste kun i 10 min, og havde et super sovehjerte, så tror ikke hun manglede noget.
Hun gylpede også meget, men hun virkede ikke til at sulte eller være sulten hele tiden.

Jeg kan desværre se på min datter at hun ikke bliver mæt af min mælk, fordi når jeg har givet hende mme, er hun en helt anden pige og slet ikke så pylret som hun plejer... Så måske bliver hun bare ikke helt mæt af min mælk.....

Når din pige gylpede hvordan så det ud? ved godt det er lidt mærkeligt spørgsmål men synes altså min piges gylp nogen gange ser mærkelig ud?! Nej hvor lyder det godt med et godt sovehjerte det kunne vi godt bruge lidt af... Sover hun igennem natten? og hvor gammel er din datter nu? Min er i næste uge 3 måneder

Anmeld

30. juli 2011

Mus84

lion skriver:

Dere r ikek noget galt med din mælk.

Nogen gange er det fordi det er hårdt arbejde at blive ammet og andre gange er det fordi man ikke har nok mælk.

hm det føler jeg bare der er, i hvert faldd virker det ret tit som om der ikke er nok mælk... Men i hvert fald er der stor forskel når hun så har fået en flaske, er hun meget mere tilfreds...

Anmeld

30. juli 2011

Mus84

nvm skriver:

begge mine piger har fået bryst og mme...

min 1 tog ikke godt nok på af min mælk derfor gav jeg også flaske.

og  2 datter, gave jeg bare flaske morgen og aften og ellers bryst.

Må jeg spørge hvordan har du givet din datter mme som supp til brystmælken? (hende der ikke tog nok på)  

Og hvad giver du hvor mange ml + mærke af mme??  

Anmeld

30. juli 2011

raca

for lidt mælk... jo det eksistere, men det er forde man forhinde barnet i

1 eneten at sutte nok, eller 2 forde man suplere med mme.. så produktionen ikke øges i takt med barnet vokser..

næringsfattig mælk.. kan ligeså godt være overproduktion

omkring 3 mdr ligger der et appetit sprig der trækker tænder ud... hvor barnet er surt og utilfreds og spiser ofte.. som i op til en gang i timen..

man kan suplere med mme.. men man kan også hoppe i seng og fri amme og ligge nøgen sammen og ellers bære barnet tæt på en mest mugligt.

+ huske masser af væske og evt ammethe..også hvile.. masser af hvile..

du siger hun gylper og er utilfreds... er hendes aff. grønkålsgrønt?

nogle,.. som i rigtig mange børn har behov for natmåltider frem til de er ca 8 mdr... så at din datter på 3 mdr ikke sover igennem er der ikke noget forgjort i..

Anmeld

30. juli 2011

2babygirls

Mus84 skriver:

Jeg kan desværre se på min datter at hun ikke bliver mæt af min mælk, fordi når jeg har givet hende mme, er hun en helt anden pige og slet ikke så pylret som hun plejer... Så måske bliver hun bare ikke helt mæt af min mælk.....

Når din pige gylpede hvordan så det ud? ved godt det er lidt mærkeligt spørgsmål men synes altså min piges gylp nogen gange ser mærkelig ud?! Nej hvor lyder det godt med et godt sovehjerte det kunne vi godt bruge lidt af... Sover hun igennem natten? og hvor gammel er din datter nu? Min er i næste uge 3 måneder

Så bliver hun ikke mæt, men du kan jo bare fortsat supp. op med mme, hvis du ikke vil opgive amningen helt

Hendes gylp lignede tyndt mælk, meget fin klat hvis man kan kalde det!!!
Min lille lømmel har sovet igennem siden hun kom ud af maven, så det nyder vi i stor stil. Hun sover fra senest 19.30-7 hver dag Hun bliver 10 mdr d. 10 august

Anmeld

30. juli 2011

mortilflere

Husk to ting :

1)du har givet hende den vigtigste mælk = i starten ..

2)en god mor sidder ikke i brysterne , men i hjertet bag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.