13 + 6 - 2. graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

NinaNymannMadsen

TbCp skriver:

Taaak Nu er du snart i mål hva?!

så lidt.
puha ja. 10 uger til terminen. så det spændene at se hvornår hun melder sin ankomst. er jo sat til den 9-10-11 men har selv på fornemmelsen at hun kommer den 26 september. så nu må vi jo se. det nu ellers en meget god terminsdato at ha syntes jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

TbCp

NNM skriver:

så lidt.
puha ja. 10 uger til terminen. så det spændene at se hvornår hun melder sin ankomst. er jo sat til den 9-10-11 men har selv på fornemmelsen at hun kommer den 26 september. så nu må vi jo se. det nu ellers en meget god terminsdato at ha syntes jeg.

Hehe ja den burde være til at huske

Anmeld

31. juli 2011

NinaNymannMadsen

TbCp skriver:

Hehe ja den burde være til at huske

ja nemlig.
det sjove af det hele er at hvis jeg vender den om så der står 11-10-09 så har vi den dato min datter blev døbt.

Anmeld

31. juli 2011

TbCp

NNM skriver:

ja nemlig.
det sjove af det hele er at hvis jeg vender den om så der står 11-10-09 så har vi den dato min datter blev døbt.

Aj hvor sjovt! Så kunne det da være lidt skægt at føde den dag.

Anmeld

31. juli 2011

NinaNymannMadsen

TbCp skriver:

Aj hvor sjovt! Så kunne det da være lidt skægt at føde den dag.

ja. men tror ikk jeg går helt til termin men nu må vi jo se. i sidste ende er det jo hende der bestemmer hvornår hun vil ud.

min datter er født en uge ca før termin så spændene at se hvordan den her gang kommer til at forløbe.

Anmeld

31. juli 2011

TbCp

NNM skriver:

ja. men tror ikk jeg går helt til termin men nu må vi jo se. i sidste ende er det jo hende der bestemmer hvornår hun vil ud.

min datter er født en uge ca før termin så spændene at se hvordan den her gang kommer til at forløbe.

Ja det er jo desværre sjældent at man selv bestemmer det

Anmeld

31. juli 2011

NinaNymannMadsen

TbCp skriver:

Ja det er jo desværre sjældent at man selv bestemmer det

nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.