Jeg har nu blødt i 17 dage. Det skal lige siges at den første uge kun var svage pletblødninger uden betydning. Derefter blev det lidt kraftigere, hvor der også var noget der endte i bindet. Men igår og idag har det fosset ud af mig. Jeg undskylder på forhånd beskrivelsen 
Men det kommer ud i klumper...nogen gange nogen ret store nogen af slagsen. Når jeg går på toilet er hele toilettet rødt af blod. Igår nåede jeg op på at bruge 4 natbind, og idag er jeg igang med mit 5. bind, siden jeg stod op ved 11-tiden....og dagen er jo ikke slut endnu. Nogen gange bliver et bind fyldt på 10 min til en ½ time, andre gange kan der gå 1½ time, før der skal skiftes bind. Jeg har blødt igennem flere gange idag, fordi det hele bare kan komme så pludseligt.
Forinden alt det her, havde min mens udeblevet i 2 måneder, og det er måske derfor mine blødninger er blevet så voldsomme.
Men hvornår kan man sige at man bløder for meget?
Jeg har for mange år siden prøvet at bløde 3-4 uger i træk, og min blodprocent endte med at blive meget lavt pga. det. Dengang var det så også værre end nu....der kom der klumper ud på størrelse med en knytnæve
Jeg håber ikke det kommer til at blive lige så voldsomt denne her gang.
Jeg skal på besøg hos min kusine på mandag og skal være der i 3 dage, så jeg håber virkelig det er faldet til ro til den tid. Det her er i hvert fald noget møg 
Anmeld