Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Munder skriver: Jeg var i hvert tilfælde rigtig godt tilfreds. Fødte min datter der for snart 5 år siden.
Jeg var i hvert tilfælde rigtig godt tilfreds. Fødte min datter der for snart 5 år siden.
Det lyder godt, mon ikke også det bliver godt for mig så
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chalala85 skriver: hihi nu bliver jeg jo nysgerrig, hvorfor tror du en pige?!?!
hihi nu bliver jeg jo nysgerrig, hvorfor tror du en pige?!?!
Det ved jeg faktisk ikke - det slog mig bare lige da jeg så billedet
Lotus86 skriver: Den fineste lille bøvs, endnu en gang tillykke
Den fineste lille bøvs, endnu en gang tillykke
Tak søde, ja det er den smukkeste bøvs jeg har set
_-Kathrine-_ skriver: Det ved jeg faktisk ikke - det slog mig bare lige da jeg så billedet
hehe så bliver det spændene at se om du har ret kunne være man skulle oddse haha
Det er nemlig stort Og jeg deler jo alt med dig
Det er jeg glad for! DEJLIGT!
Chalala85 skriver: Det var virkelig stort. Vi så det fine blinke og vi blev bare så glade Det er noget af det største at opleve. I får lige et billede af vores lille kærlighedsbøvs Vi blev rykket fra d 17 til d. 15 Marts men det kan jo ændres igen til NF
Det var virkelig stort. Vi så det fine blinke og vi blev bare så glade Det er noget af det største at opleve. I får lige et billede af vores lille kærlighedsbøvs
Vi blev rykket fra d 17 til d. 15 Marts men det kan jo ændres igen til NF
iiiiiiih hvor er det altså spændende!!!!!glæder mig til at se jeres kærlighedsbøvs blive stor og tyk og lækker
Giraffen skriver: iiiiiiih hvor er det altså spændende!!!!!glæder mig til at se jeres kærlighedsbøvs blive stor og tyk og lækker
Det glæder jeg mig virkelig også til... og glæder mig også til at følge jeres
CamillaSoefelt skriver: Ih stort tillykke!! Blir sku helt skruk med alle Jer gravide... hehe
Ih stort tillykke!! Blir sku helt skruk med alle Jer gravide... hehe
hehe så må du jo på den igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128