Til jer med graviditetssukkersyge....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. juli 2011

MosterA

Har fået konstateret graviditetssukkersyge for ca. 3 uger siden. 

Nu kunne jeg godt tænke mig at vide om, jer der også har haft sukkersyge, er blevet sat igang og hvor tideligt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

MosterA

Slet ikke nogle der har haft sukkersyge og er blevet sat igang?

Anmeld

29. juli 2011

ooo

Jeg havde graviditetssukkersyge, og blev sat igang d. 11. juli, hvor jeg havde termin i mandags, så 14 dage før termin. 

De holdt meget øje med mig og min datter via vækstscanninger, for at hun ikke skulle blive for stor, og ville egentlig først have sat mig igang i mandags. Men da jeg har lidt meget af kvalme og opkastninger under graviditeten, forbarmede de sig over mig, og valgte at sætte mig igang 38+0.

Mette - med lille Filippa på 16 dage

Anmeld

29. juli 2011

Clisolka

MosterA skriver:

Nu kunne jeg godt tænke mig at vide om, jer der også har haft sukkersyge, er blevet sat igang og hvor tideligt? 

Jeg blev sat i gang 4 dage før termin 

Anmeld

29. juli 2011

MosterA

Metchen skriver:

Jeg havde graviditetssukkersyge, og blev sat igang d. 11. juli, hvor jeg havde termin i mandags, så 14 dage før termin. 

De holdt meget øje med mig og min datter via vækstscanninger, for at hun ikke skulle blive for stor, og ville egentlig først have sat mig igang i mandags. Men da jeg har lidt meget af kvalme og opkastninger under graviditeten, forbarmede de sig over mig, og valgte at sætte mig igang 38+0.

Mette - med lille Filippa på 16 dage

Jeg skal scannes hver 3. uge så jeg kan faktisk kun nå at komme til to scanninger mere. Jeg syntes det kan ske meget med vægten på tre uger så jeg håber de sætter mig igang tideligt - er lidt bange for at barnet bliver for stort, hvis de venter ind til termin, har hørt så mange hvor de har regnet vægten forkert 

Anmeld

29. juli 2011

MosterA

Babymor2010 skriver:

Jeg blev sat i gang 4 dage før termin 

Håber at de vil sætte mig igang lidt før  men bare det ikke er over tid så er jeg glad!

Anmeld

29. juli 2011

Clisolka

MosterA skriver:

Håber at de vil sætte mig igang lidt før  men bare det ikke er over tid så er jeg glad!

Jeg krydser fingrene 

Anmeld

29. juli 2011

Kløver

MosterA skriver:

min veninde havde, og fik at vide at hvis hun ikke gik i fødsel skulle hun sætes igang senest 1 uge før. Hun fødte 14 dage før termin, (gik selv igang) og han var normalvægtigt, dvs ca 3.2-3.5 kg

Anmeld

29. juli 2011

ooo

MosterA skriver:

Jeg skal scannes hver 3. uge så jeg kan faktisk kun nå at komme til to scanninger mere. Jeg syntes det kan ske meget med vægten på tre uger så jeg håber de sætter mig igang tideligt - er lidt bange for at barnet bliver for stort, hvis de venter ind til termin, har hørt så mange hvor de har regnet vægten forkert 

Her regnede de også vægten forkert, de mente at hun vejede mellem 3500 - 4000 g. og da hun kom ud var hun en fin lille pige på 3136 g. 

Er dog glad for at hun var mindre end de regnede med, og ikke større

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.