19+3 med mini mosleren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2011

Sof

ønskebarn74 skriver:

LOL... Ok, så er jeg Hoocker fræk i mine blonder.. GG... Og min mave, har ikke en dejlig historie... LOL...

Som du kan sige det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

ønskebørn74

Sof skriver:

Som du kan sige det 

Smaragd grøn satin med sorte blonder og sorte satin sløjfer til at åbne pakken... GG...  ... JoJo, manden er tilfreds... GG...

Anmeld

30. juli 2011

ønskebørn74

Sof skriver:

Som du kan sige det 

P.S. Elsker dit kælenavn mini mosleren... LOL...

Anmeld

30. juli 2011

Carl-Emil's mor

Sof skriver:

Tusind tak 

Vi kan for min skyld godt bytte for en periode, for min begynder så småt at være lidt tung og jeg bliver hurtigere træt, det er jeg ikke så imponeret over, så du må gerne låne den lidt

hahah deal det kan vi godt sige

Tror de fleste begynder at synes den er tung hurtigere når de er 2 gangs.. er bare utålmodige mig  men alle siger jeg skal prise mig lykkelig over at den ikke er stor endnu så det prøver jeg på

Anmeld

30. juli 2011

Sof

ønskebarn74 skriver:

Smaragd grøn satin med sorte blonder og sorte satin sløjfer til at åbne pakken... GG...  ... JoJo, manden er tilfreds... GG...

Vi vil se det på, vi vil se det på   

Anmeld

30. juli 2011

Sof

ønskebarn74 skriver:

P.S. Elsker dit kælenavn mini mosleren... LOL...

Tak. Det kommer af at den er mere en mosler end et kickbokser. Silje var udpræget kivkbokser, men den her er noget mere doven  Den minder om sin far 

Anmeld

30. juli 2011

Sof

Carl-EmilsMoar skriver:

hahah deal det kan vi godt sige

Tror de fleste begynder at synes den er tung hurtigere når de er 2 gangs.. er bare utålmodige mig  men alle siger jeg skal prise mig lykkelig over at den ikke er stor endnu så det prøver jeg på

Jeg ville da lyve hvis jeg ikke var glad for min fine mave, og ja den kan være tung, i vejen og giver lidt ømhed, men jeg ndyer at det kan ses og at jeg stolt kan vise den frem.

Ville dog have ønsket at jeg kunne have holdt det hemmeligt lidt længere, men det var mest fordi vi mistede sidste gang, men jeg kan ikke skjule en graviditet særlig længe, det er stort set umuligt

Anmeld

30. juli 2011

ønskebørn74

Sof skriver:

Vi vil se det på, vi vil se det på   

Aldrig, min mand er jaloux... Det er hans gave med indpakning... Han sidder og mugger over at jeg har fortalt om hans indpakning... GG...

Anmeld

30. juli 2011

ønskebørn74

Sof skriver:

Tak. Det kommer af at den er mere en mosler end et kickbokser. Silje var udpræget kivkbokser, men den her er noget mere doven  Den minder om sin far 

GG... Så tisser du da ikke i bukserne...

Anmeld

30. juli 2011

Sof

ønskebarn74 skriver:

Aldrig, min mand er jaloux... Det er hans gave med indpakning... Han sidder og mugger over at jeg har fortalt om hans indpakning... GG...

Hahaha... Hvor er han sød, men du kan så fortælle ham at min mand er lige sådan, ikke jaloux men han har ejerfornemmelser big time, og han holder også mig helt for sig selv og ser helst at jeg er fuldt påklædt på billeder som skal være til offentlig skue. Det er nu sødt og jeg er glad for at min mand har ejerfornemmelser 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.