Gener de sidste 3-4 uger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. juli 2011

170811

Hvilke gener led/lider i af!

Er 37+2, og synes der kommer nye gener, eller nye følelser i kroppen, hver dag nu! Det er spændende, men samtidig glæder jeg mig også til at han kommer ud, at jeg får min egen krop tilbage, og så videre. Er jeg jo nok ikke ene om at føle

Men det værste for mig lige pt er mit bækken! NØJ det går amok! Men der er heldigvis ikke længe til nu

Hvad med trætheden? Hvordan har i det med den? Jeg er simpelthen så træt hele tiden :/ Spiser jern og min blodprocent er 8,9! Så helt super, men selvom jeg kun har været vågen i nogen timer, og egentlig ikke har lavet det store, er jeg nu ved at være døden nær, og må nok snart overgive mig til søvnen. Er det normalt at være så forbandet træt og ugidelig?

Fortæl gerne om jeres gener

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Fenja09

Jeg er i uge 36 nu og har virkelig haft en dejlig graviditet, men kan sagtens mærke at det er ved at være "hårdere" nu end for bare et par uger siden.

Troede jeg slap for vand i kroppen, men nej  det er heldigvis ikke meget jeg lider af det endnu, men det genere mig alligevel en del - især nu hvor det er ved at være rigtig varmt udenfor.

Det er også ved at blive lidt sværere at komme op af sengen om morgenen, synes kroppen føles enormt tung og træt. Derudover har jeg ikke særlig mange gener, men det kan selvfølgelig nå at komme.

/Fenja

Anmeld

31. juli 2011

Frk.S

Jeg er 36+5 i dag, så ca. lige så langt som dig.

Jeg kan også mærke at trætheden er kommet tilbage - kan sove en del, men synes alligevel stadig jeg har energi til lidt, så det er jo rart.

Derudover er jeg begyndt at få lidt vand i fødder og hænder. Det har jeg ikke haft før, og det er heller ikke SÅ slemt endnu, men det er der. Jeg tænker at det er pga. varmen, og så måske fordi jeg ikke har været SÅ god til at få hvilet de sidste par dage.

Men udover det, så klager jeg stadig ikke, da jeg bare har haft det godt stort set hele tiden.  Hun begynder da at blive lidt tung, men sådan er det jo.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.