Det der med babyer der ligger på tværs.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.760 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. juli 2011

maryjane

Nu har jeg et par gange fået at vide at min tøs ligger på tværs, og regner stadig med at det holder stik (det føles i alt fald sådan, avs).

Er 33+0 i dag, og har læst somewhere at kun 3-4% ligger i denne stilling omkring denne uge. Bummelum.

Andre hvis babyer der ligger i tværleje? Og jer der har gennemført graviditeten, vendte jeres baby sig af sig selv eller hvordan var forløbet? Hvis den selv vendte sig, hvornår var det så ca.?

Ved godt hun sikkert kan nå at vende sig endnu, men har ikke rigtigt fået noget at vide endnu fra JM om hvordan og hvorledes, det var nærmere bare et undrende ansigt og en konstatering hehe. Men det regner jeg da med at gøre på næste torsdag, hvis hun stadig ligger på samme måde.

Er noget spændt på det hele! Go weekend til jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

Tystys14

maryjane skriver:

Nu har jeg et par gange fået at vide at min tøs ligger på tværs, og regner stadig med at det holder stik (det føles i alt fald sådan, avs).

Er 33+0 i dag, og har læst somewhere at kun 3-4% ligger i denne stilling omkring denne uge. Bummelum.

Andre hvis babyer der ligger i tværleje? Og jer der har gennemført graviditeten, vendte jeres baby sig af sig selv eller hvordan var forløbet? Hvis den selv vendte sig, hvornår var det så ca.?

Ved godt hun sikkert kan nå at vende sig endnu, men har ikke rigtigt fået noget at vide endnu fra JM om hvordan og hvorledes, det var nærmere bare et undrende ansigt og en konstatering hehe. Men det regner jeg da med at gøre på næste torsdag, hvis hun stadig ligger på samme måde.

Min venindes baby lå også på tværs, men hun nåede lige at vende sig helt et par dage før termin, så det kan være din også når det.  Hun havde fået at vide, at hvis den ikke vendte sig selv inden, så ville de forsøge at gøre det, og eventuelt pga. stillingen kunne hun ende med kejsersnit. Heldigvis slap hun med skrækken, så jeg  for din lille når at vende sig.  

Ved ikke om du kunne bruge det til noget.

Anmeld

29. juli 2011

maryjane

Nikita Victoria skriver:

Min venindes baby lå også på tværs, men hun nåede lige at vende sig helt et par dage før termin, så det kan være din også når det.  Hun havde fået at vide, at hvis den ikke vendte sig selv inden, så ville de forsøge at gøre det, og eventuelt pga. stillingen kunne hun ende med kejsersnit. Heldigvis slap hun med skrækken, så jeg  for din lille når at vende sig.  

Ved ikke om du kunne bruge det til noget.

Tak for svar, men ja man kan håbe på det. Er lidt bange for alt det vendingshalløj, er bange for det kan stresse baby. Men de ved vel hvad de gør. (:

Anmeld

29. juli 2011

Mor til Frederic og Freya

maryjane skriver:

Frederic lå på tværs gennem hele graviditet...

Tumled aldrig rundt eller vendte sig..

Da han havde lagt sådan hele vejen igennem, var mit indre blevet tilpasset den måde han lå på, så de prøved godt nok at vende ham, men uden held. De kunne hverken få fat på hovedet eller numsen, til at få ham vendt.

Han kom ud ved pks...

Anmeld

30. juli 2011

JeNoVa

En af mine tvillinger lå på tværs indtil omkring uge 37, men så nåede hun alligevel at vende sig inden fødslen.

Anmeld

30. juli 2011

maryjane

Mor til Frederic skriver:

Frederic lå på tværs gennem hele graviditet...

Tumled aldrig rundt eller vendte sig..

Da han havde lagt sådan hele vejen igennem, var mit indre blevet tilpasset den måde han lå på, så de prøved godt nok at vende ham, men uden held. De kunne hverken få fat på hovedet eller numsen, til at få ham vendt.

Han kom ud ved pks...

Ok. Tak for svar. (:

Fik du kejsersnit omkring terminsdatoen, eller nogle uger før eller hvordan?

Håber det er okay at jeg er sådan i spørgehumør.

Anmeld

30. juli 2011

maryjane

Superdansker skriver:

En af mine tvillinger lå på tværs indtil omkring uge 37, men så nåede hun alligevel at vende sig inden fødslen.

Orh, det var heldigt. Tak for svar. (:

Anmeld

30. juli 2011

Mor til Frederic og Freya

maryjane skriver:

Ok. Tak for svar. (:

Fik du kejsersnit omkring terminsdatoen, eller nogle uger før eller hvordan?

Håber det er okay at jeg er sådan i spørgehumør.

dengang fik man pks ca 14 dage før termin, det har jeg hørt de ikke gør mere... At pks idag er så tæt på termin som muligt...

Her kom han ud i 38+2.

Du spørger bare...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.