andre som nægter barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.145 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. juli 2011

MorTil2<3

Hej...tøser

Min dreng er 13 mdr. og han NÆGTER at sove i sin barnevogn om dagen....eller i det hele taget bare om dagen (har prøvet at putte ham inde, forstår han ikke!) Er der andre der har samme problem??

Dagplejen kan for det meste godt få ham til at sove... Men herhjemme NEJ!

Hvad gør man?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

Tona

Hej...tøser

Min dreng er 13 mdr. og han NÆGTER at sove i sin barnevogn om dagen....eller i det hele taget bare om dagen (har prøvet at putte ham inde, forstår han ikke!) Er der andre der har samme problem??

Hvad gør man?

Min datter nægter også at sove i barnevogn fuldstændigt. Og også klapvogn for den sags skyld. Til gengæld sover hun fint på sit værelse, så jeg putter hende bare derinde med vinduet på klem så hun alligevel ligger i frisk luft. På en måde kan jeg godt forstå hende, for hvis jeg skulle vælge mellem at ligge i frostvejer om vinteren og hede om sommeren i en sort barnevogn ELLER ligge i et dejligt trygt værelse i sin egen seng hvor der var plads nok og jeg ikke var spændt fast af en stram sele, så valgte jeg også værelset

Men omkring 5 mdr havde hun en periode hvor hun nægtede at sove nogen steder overhovedet om dagen. Det lærte jeg hende så ved at putte hende og hygge og give hende sutten osv og så gå. Når hun så græd gik jeg ind til hende og gav hende sutten igen og kyssede hende og gik. Og sådan blev jeg ved. Det tog et kvarter til en halv time den første dag før hun sov og kortere og kortere tid derefter. I dag putter jeg hende som regl bare og så sover hun. Men det virker kun når jeg putter hende i værelset. Hvis jeg putter hende i barnevognen kan det blive ved i det uendelige uden at hun sover.

Anmeld

29. juli 2011

2babygirls

SnartMorTil2<3 skriver:

Hej...tøser

Hvad gør man?

I den her varme har jeg også svært ved at få min mus til at sove ude.
Men oppe i værelser er der total mørkt, så det plejer det at gå nemt.

Anmeld

1. august 2011

MorTil2<3

Amandas-mor skriver:

Min datter nægter også at sove i barnevogn fuldstændigt. Og også klapvogn for den sags skyld. Til gengæld sover hun fint på sit værelse, så jeg putter hende bare derinde med vinduet på klem så hun alligevel ligger i frisk luft. På en måde kan jeg godt forstå hende, for hvis jeg skulle vælge mellem at ligge i frostvejer om vinteren og hede om sommeren i en sort barnevogn ELLER ligge i et dejligt trygt værelse i sin egen seng hvor der var plads nok og jeg ikke var spændt fast af en stram sele, så valgte jeg også værelset

Men omkring 5 mdr havde hun en periode hvor hun nægtede at sove nogen steder overhovedet om dagen. Det lærte jeg hende så ved at putte hende og hygge og give hende sutten osv og så gå. Når hun så græd gik jeg ind til hende og gav hende sutten igen og kyssede hende og gik. Og sådan blev jeg ved. Det tog et kvarter til en halv time den første dag før hun sov og kortere og kortere tid derefter. I dag putter jeg hende som regl bare og så sover hun. Men det virker kun når jeg putter hende i værelset. Hvis jeg putter hende i barnevognen kan det blive ved i det uendelige uden at hun sover.

Ja, det havde jeg sku nok os valgt... men har prøvet at putte ham inde, det forstår han slet ikke! øv. men det er også først kommet omkring 1 års alderen ellers har han altid elsket barnevognen

Anmeld

1. august 2011

MorTil2<3

Tina&Martin skriver:

I den her varme har jeg også svært ved at få min mus til at sove ude.
Men oppe i værelser er der total mørkt, så det plejer det at gå nemt.

Ja, det gør det desværre ikke her

Anmeld

2. august 2011

Kristina1234

Hej med dig.

Du ik den eneste. Min søn er godt nok yngre. 2 mdr. Og han nægter at sove nogle andre steder end på armen. Selvom han sover og jeg så ligger ham i barnevognen, så vågner han op og græder..

Jeg ved ik hva jeg skal gøre heller. Jeg kan ingenting foretage mig med ham på armen, samtidig blir han tungere og tungere.

Han vågner op flere gange i løbet af sin søvn og græder. Og aner ik hvorfor når han nu var faldet i søv.

Anmeld

3. august 2011

Tulle28

Jep der har vi også været, vi har ellers altid kunne putte vores datter på altanen, men fra hun var 13 mdr. til for et par uger siden (hun er 16 mdr. nu) var vi nødt til at sætte hende i klapvognen og gå derud af, ellers kunne vi ikke få hende til at sove... DØDbelastende når man bor i lejlighed!! Efter hun er kommet over på en enkelt lur er hun så hamrende træt at hun ikke orker at brokke sig - så nu er hun tilbage på altanen. Kun et par gange har vi måtte droppe det og tage klapvognen i brug.

Ved ikke hvad der går af dem, men er sikker på det nok skal vende igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.