1-0 til mor !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. februar 2008

Anja

Elias er i mange mdr kommet i seng kl 19, der er han helt færdig. MEN den sidste mdr er han så vågnet kl 5 og ligget og snakket flere gange den næste times tid, hvor vi også flere gange er inde og give ham sutten. Dvs vi stort set har ligget vågne (ja, min mand er solidarisk) fra kl 5.

I går var jeg alene hjemme med drengene og Jonas og jeg satte os for at underholde Elias vågen til kl 20. Det lykkedes, endda uden skrig og skrål og han sov med det samme han ramte madrassen :-)
OG han har først vækket os kl 6.30 :-)

Det er super skønt, 1-0 til mig !! Det skal lige siges, at han ikke har fået mad om natten siden før jul, da han selv bare begyndte at sove igennem.

Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2008

Astrid P

Åhr, Anja... Hvor er det fedt for jer. Og hvor er det SNYD!
KH Astrid - svært misundelig!!!

Anmeld

28. februar 2008

joan

Tillykke med det lille gennembrud. Det er så fedt at få sin nattesøvn.
Hjemme hos os sover Anna fra ca 20 til 07/08 og har gjort det siden midt i januar - naturligvis med undtagelser.
Håber du kan gentage succesen nat efter nat!!!

Joan og Anna som er igang med sin formiddagslur

Anmeld

28. februar 2008

Loggidut

Anja skriver:

Elias er i mange mdr kommet i seng kl 19, der er han helt færdig. MEN den sidste mdr er han så vågnet kl 5 og ligget og snakket flere gange den næste times tid, hvor vi også flere gange er inde og give ham sutten. Dvs vi stort set har ligget vågne (ja, min mand er solidarisk) fra kl 5.

I går var jeg alene hjemme med drengene og Jonas og jeg satte os for at underholde Elias vågen til kl 20. Det lykkedes, endda uden skrig og skrål og han sov med det samme han ramte madrassen :-)
OG han har først vækket os kl 6.30 :-)

Det er super skønt, 1-0 til mig !! Det skal lige siges, at han ikke har fået mad om natten siden før jul, da han selv bare begyndte at sove igennem.

det er bare dejligt...han er sgu så sød ham Elias...en rigtig lille munter dreng lyder han til.
Tif har også haft en ide om at der var morgen klokken fem...men jeg har ignoreret det...og nu sover hun heldigvis indtil 06.30 - 07.00...det andet var da ikke til at holde ud!

Anja

Anmeld

28. februar 2008

Anja

Hvordan pokker skrev du et indlæg INDE i mit indlæg ????

Nåh, men her hjemme kan vi ikke rigtigt ignorere det, når han vågner kl 5 for drengene har værelse lige over for hinanden og han vækker jo Jonas !

Jonas har ALTID villet sove med åben dør, men den anden nat var Elias vågen mange gange og da jeg var oppe hos ham kl 4 kom Jonas gående gennem sit værelse. Jeg var straks klar med "Det er nat stadigvæk, så du skal sove !", hvor til drenge svarede: "Ja, men jeg lukke bare døren " :-D Han havde sgu fået nok af sin larmende lillebror ! Siden har han villet have døren lukket når han er blevet puttet .... de er sgu sjove de unger :-)

Anmeld

28. februar 2008

Loggidut

Anja skriver:

Hvordan pokker skrev du et indlæg INDE i mit indlæg ????

Nåh, men her hjemme kan vi ikke rigtigt ignorere det, når han vågner kl 5 for drengene har værelse lige over for hinanden og han vækker jo Jonas !

Jonas har ALTID villet sove med åben dør, men den anden nat var Elias vågen mange gange og da jeg var oppe hos ham kl 4 kom Jonas gående gennem sit værelse. Jeg var straks klar med "Det er nat stadigvæk, så du skal sove !", hvor til drenge svarede: "Ja, men jeg lukke bare døren " :-D Han havde sgu fået nok af sin larmende lillebror ! Siden har han villet have døren lukket når han er blevet puttet .... de er sgu sjove de unger :-)

jeg tror det er fordi jeg startede forkert mellem de klammer der sidder der hvor man kan skrive...lol....
hmmm...ja hvis han direkte vækker alle i huset så er det jo ikke nemt...men hvis nu det kan lære storebror at lukke døren...ha ha

det er nu forresten også noget vi altid har gjort et stort nummer ud af herhjemme...husk at banke på ved hinanden hvis din bror´s dør er lukket...og lad være med at følge efter din storebror...din storebror vil gerne have fred...lad ham være...o.s.v...(det er et sidespring, ved det godt) men jeg tror det er godt at sørge for de store har et frirum...hvor de kan være sig selv, så det er hamrende godt at storebror har fundet ud af at lukke af for den trælse lillebror....

knus fra sloggi...som selv var den mindste...og drøn træls lillesøster8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.