lidt hjælp ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. juli 2011

mulle7430

hejsa

nu har jeg prøvet og købe det der færdig lavet som i bruger til kagerne    smiler...meeeen hva skal jeg bruge flormelis eller noget andet for skulle prøve og lave blomster igår hmmmm det gik ikke så godt det var helt blød  skal nemlig lave dåbkage til på søndag og ville gerne have sån nogen smukke blomster på som i kan laver

på forhånd tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

Dot D

Det er færdig fondant, du mener?

Hvis du mener til at putte på bordet??? Så bruger jeg Maizena, ALDRIG flormelis, det klistre. Maizena giver ingen smag, men gør at det ikke klistre. Du kunne også tænke på Tylosepulver, det er der nogen, der putter i for at gøre det mere "stift", jeg bruger det sjældent, laver gerne pynt i god tid, så det kan stå og lufttørre.

Jeg sætter det enten i kasser med lufhuller i SIDERNE, eller på et spækbrædt overdækket med en serviet eller bagepapir. Så kan det tørre uden at få støv

Håber det var svar nok ellers uddyb dit spørgsmål

God fornøjelse

Anmeld

30. juli 2011

mulle7430

Dot D skriver:

Det er færdig fondant, du mener?

Hvis du mener til at putte på bordet??? Så bruger jeg Maizena, ALDRIG flormelis, det klistre. Maizena giver ingen smag, men gør at det ikke klistre. Du kunne også tænke på Tylosepulver, det er der nogen, der putter i for at gøre det mere "stift", jeg bruger det sjældent, laver gerne pynt i god tid, så det kan stå og lufttørre.

Jeg sætter det enten i kasser med lufhuller i SIDERNE, eller på et spækbrædt overdækket med en serviet eller bagepapir. Så kan det tørre uden at få støv

Håber det var svar nok ellers uddyb dit spørgsmål

God fornøjelse

tusinde tak for hjælpen  det vil jeg prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.