Nååår man nu har gæster... Og hygger sig... Og tænker: Arrrh... fuck det, jeg kan godt flotte mig og gå senere i seng. Så tænker man: kl. 2 er fint, så sover Frigg normalt til kl.7 også vågen i 2 timer også sover man formiddags lur med hende og alt i alt, bliver det en hel nattesøvn...
(så troede MOR lige at hun havde regnet den ud!!!)...
MEN - Så når man så ovenikøbet lige har trukket den til halv tre og har børstet tænder og ligger sig i sin seng vedsiden af Friggsebassen. - Så vågner hun. Så syntes hun verden er en fest... og ligner ABSOLUT ikke en der vil sove nu... 
GODT så. Jeg tænker: Ahh.. hvis hun nu er sulten (Hvorfor skulle hun være sulten midt om natten?... ) Men altså, jeg står så OP igen og giver hende lidt mad og tænker, testen for om hun er træt, er at sætte hende ned på gulvet for at lege... Så plejer hun at pive, hvis hun i virkeligheden er træt...
SÅ sidder bavianbarnet og LEGER!!! Og pludrer og siger, sæføli JAJAJA...
(også laver lige en KÆMPE prut i bleen, - som hun ALDRIG gør om natten...
)
GODT SÅ... Så sidder jeg så og STENER og håber på at hun så snart bliver træt og vil SOVE igen.. mmm... Suk.
VI ender med at komme i seng kl. 4!!! - også tænker jeg: Gad vide om hun så sover de dersens halvanden time mere til morgen, når hun nu har fået mad midt på natten og sådan???..
MEN TADAAAAAA: KL 712: God MORGEN mor!!!!
(suk)...
Så nu sidder jeg her og tager mig sammen til at give os morgenmad og glææææder mig til jeg skal sove formiddagslur med Frigg
(heldigvis er storesøster jo på ferie, så jeg skal ikke have dårlig samvittighed overfor hende
)
Har jeres også sådan en indbygget: Jeg ved når mor er kommet sent i seng knap???... Suk...
Anmeld