fødderne klør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.200 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. juli 2011

ønskeprinsesse2011

ja mine fødder er begyndt at klø så forfærdelig meget. er der nogen af jer andre der har oplevet det. jeg er 33+1 og mine hænder klør os af og til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

SaNiNa

Nej det syntes jeg ikke oplever.

Hvis det er meget slemt så syntes jeg du skal kontakte din læge for graviditetsklø, eller du måske har forhøjet levertal.

Men det er jo ganske normalt at man godt kan begynde at klø alle vejne sidst i graviditeten ens krop er jo på overarbejde.

Jeg er begynd at lide pænt meget af varmeknopper lige på toppen af maven og ned til navlen.

Anmeld

29. juli 2011

ønskeprinsesse2011

jeg har lige snakket med lægen og hun sagde at hvis man klør på fødder og hænder skulle man undersøges. så skal der ned kl 11. men klør ik på maven og har ik skyggen af strækmærker eller tør hus på hænder og mave og heller ik på fødderne

Anmeld

29. juli 2011

SaNiNa

ønskeprinsesse2011 skriver:

jeg har lige snakket med lægen og hun sagde at hvis man klør på fødder og hænder skulle man undersøges. så skal der ned kl 11. men klør ik på maven og har ik skyggen af strækmærker eller tør hus på hænder og mave og heller ik på fødderne

Håber ikke det er noget alvorlig... Su må jo lige give en update på hvad lægen sagde.

Jeg har heller ikke skyggen af de gamle strækmærker fra med Nicklas og syntes virkelig det er underligt da jeg fik den ret tidlig med Nicklas og mavsen er noget større denne her gang

Anmeld

29. juli 2011

ønskeprinsesse2011

Sanne og Nicklas skriver:

Håber ikke det er noget alvorlig... Su må jo lige give en update på hvad lægen sagde.

Jeg har heller ikke skyggen af de gamle strækmærker fra med Nicklas og syntes virkelig det er underligt da jeg fik den ret tidlig med Nicklas og mavsen er noget større denne her gang

nu jeg hjemme fra lægen. har fået taget blodprøver for levertal og en masse andet. samt er min plodprocent lidt lav så skal tage en ekstra jernpille hver dag så en morgen og en aften. og så skulle jeg sørge for at drikke godt med vand. men det gør jeg nu i forvejen og så skulle jeg hvile mig så tit jeg havde mulighed for det. ja og det gør jeg jo os i forvejen da jeg ligger mest i sengen grundet svimmelhed.

får svar mandag på blodprøverne

Anmeld

29. juli 2011

SaNiNa

nu jeg hjemme fra lægen. har fået taget blodprøver for levertal og en masse andet. samt er min plodprocent lidt lav så skal tage en ekstra jernpille hver dag så en morgen og en aften. og så skulle jeg sørge for at drikke godt med vand. men det gør jeg nu i forvejen og så skulle jeg hvile mig så tit jeg havde mulighed for det. ja og det gør jeg jo os i forvejen da jeg ligger mest i sengen grundet svimmelhed.

får svar mandag på blodprøverne

Hold da op så det vist godt jeg ikke klør for det er bestem ikke hver dag jeg får min jernpiller  (får så hård mave af dem og har prøvet så mange forskellige)

Så er weekenden bare langt når man går og venter på at få svar.

Anmeld

29. juli 2011

ønskeprinsesse2011

Sanne og Nicklas skriver:

Hold da op så det vist godt jeg ikke klør for det er bestem ikke hver dag jeg får min jernpiller  (får så hård mave af dem og har prøvet så mange forskellige)

Så er weekenden bare langt når man går og venter på at få svar.

ja det bliver bare et helved især hvis jeg ik kan få sovet fordi det klør. jeg har nu ik problemer med maven af at tege jernpiller. tværtimod jeg syntes mere min mave er blevet noget lind.

men glæder mig til at få svar og se hvad der er.

og så skal jeg til jm igen på torsdag.

Anmeld

29. juli 2011

SaNiNa

ja det bliver bare et helved især hvis jeg ik kan få sovet fordi det klør. jeg har nu ik problemer med maven af at tege jernpiller. tværtimod jeg syntes mere min mave er blevet noget lind.

men glæder mig til at få svar og se hvad der er.

og så skal jeg til jm igen på torsdag.

Kan virkelig godt forstå du glæder dig til at få svar, især når man ikke ved hvad det skyldes.

Søvn hvad er det? Tror det må blive når de små kommer til verden. hvis vi ikke lige får nattebørn. (Nicklas sov heldigvis om natten fra dag 1 af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.