MMF med kakao

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

muzen

jeg skal lave en brun mmf og jeg har tænk mig at bruge kakao.

men er der nogen der ved at hvordan forholdene skal være. for at MMF ikke bliver for tør?

jeg søger en opskrift, hvis der er nogen af jer der har lavet sådan en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

linemus

Jeg har ikke en opskrift, men jeg har prøvet at blande kakao i mmf'en engang jeg skulle farve den sort. Jeg lavede mmf'en, som jeg plejer, dvs. med lige nøjagtig tilpas flormelis i til at det ikke klistrer helt fast, og så kom jeg ellers bare kakao i bagefter. Det virkede fint, blev ikke for tørt. Det var det at betrække en pæn stor kage, men uden at sprække.

- Line

Anmeld

29. juli 2011

Billemyre

muzen skriver:

jeg skal lave en brun mmf og jeg har tænk mig at bruge kakao.

men er der nogen der ved at hvordan forholdene skal være. for at MMF ikke bliver for tør?

jeg søger en opskrift, hvis der er nogen af jer der har lavet sådan en

Undskylder lige på forhånd, da jeg ikke kender noget til kage-bagning, men måtte simpelthen lige skrive:

Jeg læste titlen på din tråd som MM E (!) med kakao! 
Blev lige helt paf, hæhæ!!

Anmeld

29. juli 2011

linemus

Billemyre skriver:

Undskylder lige på forhånd, da jeg ikke kender noget til kage-bagning, men måtte simpelthen lige skrive:

LOL

Anmeld

29. juli 2011

Zafir

Jeg har én gang lavet ned med kakao i... Og det var noget værre gøje møg... :-( så jeg ville bare bruge farve i stedet, hvis jeg var dig - eller våge dig ud i det der modelling chocolate

Anmeld

29. juli 2011

mariamiss6

Zafir skriver:

Jeg har én gang lavet ned med kakao i... Og det var noget værre gøje møg... :-( så jeg ville bare bruge farve i stedet, hvis jeg var dig - eller våge dig ud i det der modelling chocolate

Ja altså det der modelling chocolate er vi jo nogle der gerne vil høre om i hvert fald hehe... altså om de vellykkede forsøg vel at mærke

http://www.joyofbaking.com/ModelingChoc.html

Anmeld

29. juli 2011

Zafir

mariamiss6 skriver:

Ja altså det der modelling chocolate er vi jo nogle der gerne vil høre om i hvert fald hehe... altså om de vellykkede forsøg vel at mærke

http://www.joyofbaking.com/ModelingChoc.html

Jæpz... Også mig. Jeg har heller ikke prøvet det endnu.

Anmeld

29. juli 2011

muzen

Billemyre skriver:

HAHA det kan jeg godt se det sjove i. måtte da også lige tjekke overskriften om jeg havde skrevet forkert

Anmeld

29. juli 2011

Billemyre

muzen skriver:

HAHA det kan jeg godt se det sjove i. måtte da også lige tjekke overskriften om jeg havde skrevet forkert

Hihi - Næh, det var nu bare mig, der lige læste forkert 
Men sjovt var det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.