Av av det føles som om hun vender på tværs :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

962 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

Trine89

Jah AV FOR POKKER hvor gør det ondt. 

Lille pigen har hele tiden lagt med hovedet nedad  Men her i løbet af dagen syntes jeg godt nok at det hele føles anerlede når jeg mærker op maven. 

Det føles som om hun har lagt sig på tværs. og avs hvor kan det gøre ondt. Jeg er uge 36+5 så pladsen til hende bliver efterhånden meget trang. 

hvor længe oplevede I at den lille stadig kunne vende sig rundt på den måde.? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

Trine89

Hov den forsvandt hurtigt.. 

Ikke nogen der kan sige hvor længe i kunne mærke at jeres lille baby stadig kunne "kravle" op??

Anmeld

28. juli 2011

Maalene

Uhh, lyder ikke rart søde...

Kan desværre ikke hjælpe dig (som du jo nok ved) Men håber da ikke hun har vendt sig rundt, men mon ikke hun lige skal danse de sidste samba-rytmer inde i mors mave inden hun kommer til verden

Anmeld

28. juli 2011

Trine89

Maalene skriver:

Uhh, lyder ikke rart søde...

Kan desværre ikke hjælpe dig (som du jo nok ved) Men håber da ikke hun har vendt sig rundt, men mon ikke hun lige skal danse de sidste samba-rytmer inde i mors mave inden hun kommer til verden

Det gør godt nok også nas..

Men hvis hun syntes hun skal danse en sidste gang samba så kunne hun nu godt gøre det med hvodet ned af.. hehe.. 

Anmeld

28. juli 2011

Maalene

Trine89 skriver:

Det gør godt nok også nas..

Men hvis hun syntes hun skal danse en sidste gang samba så kunne hun nu godt gøre det med hvodet ned af.. hehe.. 

Ja, det kan jeg godt forstå... Er du sikker på hun har vendt sig?

Må håbe hun hurtigt finder på plads igen

Anmeld

28. juli 2011

Trine89

Maalene skriver:

Ja, det kan jeg godt forstå... Er du sikker på hun har vendt sig?

Må håbe hun hurtigt finder på plads igen

Nej det er jeg ikke.. Men det er bare den måde hun spænder ud på der føles som om jeg har en et hoved i højre side og en mås i venstre side, men jah er laaangt fra sikker.. 

Anmeld

28. juli 2011

Maalene

Trine89 skriver:

Nej det er jeg ikke.. Men det er bare den måde hun spænder ud på der føles som om jeg har en et hoved i højre side og en mås i venstre side, men jah er laaangt fra sikker.. 

Troede ikke de havde plads til at vende sig så sent, men kunne da godt lyde sådan

Håber på det bedste søde - så må du lige holde os opdaterede... Skal du snart til JM igen?

Anmeld

28. juli 2011

Trine89

Maalene skriver:

Troede ikke de havde plads til at vende sig så sent, men kunne da godt lyde sådan

Håber på det bedste søde - så må du lige holde os opdaterede... Skal du snart til JM igen?

Nej jeg troede nemlig heller ikke at hun skulle kunne vende sig.. og det kan da også være jeg tager fejl (kunne man jo håbe) 

Jeg skal til Jordemoder den 9 først så der er alligevel noget tid til.. men må jo lige se om det er anderledes i morgen, ellers må jeg jo prøve at ringe til Jordemoderen  

Anmeld

28. juli 2011

Maalene

Trine89 skriver:

Nej jeg troede nemlig heller ikke at hun skulle kunne vende sig.. og det kan da også være jeg tager fejl (kunne man jo håbe) 

Jeg skal til Jordemoder den 9 først så der er alligevel noget tid til.. men må jo lige se om det er anderledes i morgen, ellers må jeg jo prøve at ringe til Jordemoderen  

Ja, lad os håbe du tager fejl, men det lyder desværre ikke sådan...

Ja, det synes jeg du skal - sæt nu vandet går eller noget, så er det jo rimelig væsentligt at vide, hvordan hun ligger

Anmeld

28. juli 2011

Trine89

Maalene skriver:

Ja, lad os håbe du tager fejl, men det lyder desværre ikke sådan...

Ja, det synes jeg du skal - sæt nu vandet går eller noget, så er det jo rimelig væsentligt at vide, hvordan hun ligger

Jah det er jo det.. 

hun kan jo faktisk melde sin ankomst når det skal være.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.