Shit jeg skal føde :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

Stinahauptnielsen

Misforstå mig ikke.

Jeg glæder mig til at føde, men jeg er sgu lidt bange ..

Jeg fødte min elskede søn d. 01.06.2010 så det er jeg ikke så langtid siden ..

Men selvom det kun to mig 4 timer husker jeg det som en dejlig fødsel , men FORSATAN det gjorde nas.

31.05.2010 kl 24 kom vi ud på slagelse sygehus og de at jeg ikke havde åbnet mig nogle cm,  så jeg kunne godt smutte hjem igen .. 3 timer efter kunne jeg ikke holde ud at være nogle steder så jeg ringede derud og de sagde jeg skulle komme ud. der havde jeg åbnet mig 3 cm (kunne ikke holde ud at være nogle steder) jeg gik rundt med min mand på gangene og måtte sidde ned på det kolde gulv for det hjalp lidt på mig. ind og ligge bede om at få åbnet vinduer og ja jeg var sgu ikke helt normal  . Hvis jeg var jordmorder vil jeg tænke sindsyg kælling. kl blev 04-05-06 og så gik det for sindsygt hurtigt. jordmor havde ikke noget at 'pakke' noget som helst ud. ( 1 anden lå os og fødte så hun fløj frem og tilbage. ) da kl var 06:30 ca. kunne jeg mærke der skete noget helt sindsygt så jeg sagde til min mand så får du fundet hende NU! ! og ja 06:48 kom vores dejlige søn til verden .. MEN ÅRH jeg frygter det skal gøre ligeså ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

Muffinmus

åh ja, de fantastiske fødsel,de er frygtede, ønskede og husket:-)

Jeg ville glæde mig over det hvis jeg skulle opleve en fødel igen, men JA, for satan de smerter man ka, det er jo helt skørt man gør det mere end en gang, men hav det i mente, du gjorde det flot sidste gang og det gør du sikkert også igen:-) hvad er 4 timers smerter imod et helt skønt liv med ens drømmebaby efter 9 mdrs graviditet:-)

Anmeld

28. juli 2011

Stinahauptnielsen

MariaE skriver:

åh ja, de fantastiske fødsel,de er frygtede, ønskede og husket:-)

Jeg ville glæde mig over det hvis jeg skulle opleve en fødel igen, men JA, for satan de smerter man ka, det er jo helt skørt man gør det mere end en gang, men hav det i mente, du gjorde det flot sidste gang og det gør du sikkert også igen:-) hvad er 4 timers smerter imod et helt skønt liv med ens drømmebaby efter 9 mdrs graviditet:-)

Ja det er en fantastisk oplevelse

Men med smeter dog. Jeg var os meget bange for at føde første gang Græd meget dagene inden termin fordi jeg bare tænkte det her klare jeg ikke .. Kan huske da kl ca. var 5 den nat spurgte jeg til kejsersnit og tænker os om det er det jeg skal nu .. Og ja det lyder åndsvagt når jeg har født en gang før og ikke er 'død' af det

Hvordan var det anden gang du fødte , hvis jeg må spørge

Ja 9 mdr har man glædet sig til at se sit barn og nej 4 timer er jo ingen ting.

Anmeld

28. juli 2011

Maalene

Velkommen til

Nu har jeg ikke selv født endnu, så ved slet ikke, hvordan det føles, men er sikker på, at du nok skal klare dig super godt igennem, det går jo oftest hurtigere 2. gang, hvis det kan trøste dig

Men kunne lige regne mig frem til, at du har termin i september, og synes ikke jeg har set dig i vores september-mødregruppe, så vil da lige invitere dig

https://www.baby.dk/debat/398pi1/september-2011/emn er.aspx

Synes du skal skrive dig på terminslisten og deltage ALT det du lyster derinde, er sikker på vi er mange som kan drage nytte af dine erfaringer, da de fleste af os venter første barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.