Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja .. Overskriften taler nok for sig selv (;
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Næææh... Spiser noget af det - langt fra det hele
linemus skriver: Jeg har svaret "Nej - men jeg spiser det alligevel", fordi det var det jeg plejede at gøre. Nu har jeg fundet en opskrift på sugarpaste, der er uden dyr (vegansk), og den smager faktisk også bedre. Lidt ligesom glasur - Line
Jeg har svaret "Nej - men jeg spiser det alligevel", fordi det var det jeg plejede at gøre. Nu har jeg fundet en opskrift på sugarpaste, der er uden dyr (vegansk), og den smager faktisk også bedre. Lidt ligesom glasur - Line
Er det en du deler ?
Nej - men spiser det alligevel... Men advarer ofte folk om det altså ikke smager så godt som det ser ud ;-)
jeg syns det er alt alt for sødt. og er enig i at sugarpaste er bedre (og nemmere at arbejde med syns jeg) men syns stadig det er for sødt. så piller det fra..
Kun noget af det... liiiiige sødt nok...
Ja, og spiser det også. Dog bliver det for sødt, hvis der er for meget pynt, så den ryger selvfølgelig bare af.
Nej, jeg piller både mmf og smørcremen af, hvis jeg kan komme til det!!
Det er der faktisk flere i min familie der gør, men det ser jo flot ud!!
Stine og Lisa.
Har smat det engang og det var engang for meget det var meget meget meget sødt men flot det er det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128