hmmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.045 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

Anonym trådstarter

jeg sover med min baby om natten ved siden af mig. Hvor jeg selvfølgelig sørger for hun ikk ruller.. men jeg er i tvivl hvorvidt det er godt ? om andre gør det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

LBK

Anonym skriver:

jeg sover med min baby om natten ved siden af mig. Hvor jeg selvfølgelig sørger for hun ikk ruller.. men jeg er i tvivl hvorvidt det er godt ? om andre gør det?

Jeg har aldrig gjort det. Af den simple grund, at jeg aldrig ville få lukket et øje..

Der er jo delte meninger om det. Nu ved jeg ikke hvor gammel dit barn er, men man skal selvfølgelig være opmærksom på, at det ikke bliver en vane for barnet, at det lærer at sove i egen seng...

Anmeld

28. juli 2011

.....

Anonym skriver:

Der har været en debat om det før, hvor der var delte meninger

Personligt ville jeg ikke turde det, af frygt for at rulle og mase babyen

Anmeld

28. juli 2011

SjeBets

Anonym skriver:

jeg har gjort det med begge mine, uden problemer, uden at rulle oven i dem eller det som man frygter, og ja jeg ved ik hvorfor det skulle være dumt.  det var bare nemmere når man ammede 

Anmeld

28. juli 2011

Nadia&Daniel

Jeg har gjort det - hun har både sovet på min mave/bryst og ved min side hele natten..

Anmeld

28. juli 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg gjorde det med min datter de første 3 mrd. - så kom hun i egen tremmeseng 

Anmeld

28. juli 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Nej det har jeg ikke . Af den simple grund jeg ikke vil vende ham til at sove hos os .. Det kan hurtigt bli en vane

Anmeld

28. juli 2011

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Nej det har jeg ikke . Af den simple grund jeg ikke vil vende ham til at sove hos os .. Det kan hurtigt bli en vane

Laura gider slet ikke sove i vores seng - hun vil kun sove i tremmesengen og barnevognen

Anmeld

28. juli 2011

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Laura gider slet ikke sove i vores seng - hun vil kun sove i tremmesengen og barnevognen

Oscar har været syg på et tidspunkt hvor vi lagde ham i vores seng, det gad han heller ikke ..

Anmeld

28. juli 2011

Tulle28

Vores datter sov i vores seng de første 8 mdr. Det var nemmere når man ammede om natten, og også hyggeligt for alle. Vi havde ingen problemer med at flytte hende i egen seng på eget værelse efterfølgende. Men du skal gøre det som du synes er rigtigt for JER, ikke hvad alle andre synes...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.