Ville ønske tiden gik hurtigere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

Vivian87

Glæder mig sådan til at få min lille prinsesse i armene og min mand hjem igen! 21 uger til han kommer hjem og 23 uger til termin.. Suk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

maria_wlt

Vivian87 skriver:

Glæder mig sådan til at få min lille prinsesse i armene suk.. Måtte bare lige ud med det..

Lige om lidt er hun der Det går så sindsyg hurtigt lige pludselig.. 

Mit bedste råd er at nyde stilheden  

Anmeld

28. juli 2011

Giraffen

Vivian87 skriver:

Glæder mig sådan til at få min lille prinsesse i armene og min mand hjem igen! 21 uger til han kommer hjem og 23 uger til termin.. Suk

uuuh lidt misundelse herfra - er kun 5+2 synes der er evigheder og usikkerhed over det hele

Men øv med din mand! det var da også helt ufatteligt længe han er væk, er han udsendt?

Anmeld

29. juli 2011

Vivian87

Giraffen skriver:

uuuh lidt misundelse herfra - er kun 5+2 synes der er evigheder og usikkerhed over det hele

Men øv med din mand! det var da også helt ufatteligt længe han er væk, er han udsendt?

Hehe, ja så skal jeg da ikke pive kan jeg god se

På en måde er han, han er ved at uddanne sig til skibsofficer og dertil hører en praktikperiode på 9 måneder, som for hans vedkommende er delt på i 2,5 måned på et skib (der har han lige været), 5 måneder på andet skib (det er han igang med nu) og til slut 1,5 måned på et tredje skib (som han skal i februar/marts 2012)...

Vi har været nødt til at få det planlagt sådan så der var en chance for at han kunne være hjemme til fødslen, men der er jo desværre aldrig nogle garantier.

Anmeld

29. juli 2011

Giraffen

Vivian87 skriver:

Hehe, ja så skal jeg da ikke pive kan jeg god se

På en måde er han, han er ved at uddanne sig til skibsofficer og dertil hører en praktikperiode på 9 måneder, som for hans vedkommende er delt på i 2,5 måned på et skib (der har han lige været), 5 måneder på andet skib (det er han igang med nu) og til slut 1,5 måned på et tredje skib (som han skal i februar/marts 2012)...

Vi har været nødt til at få det planlagt sådan så der var en chance for at han kunne være hjemme til fødslen, men der er jo desværre aldrig nogle garantier.

hold da op det er da også voldsomt praktik og så så lang tid..

Er det ikke svært at gå glip af hinanden i en graviditet? når der sker så mange ting?

Anmeld

29. juli 2011

Vivian87

Giraffen skriver:

hold da op det er da også voldsomt praktik og så så lang tid..

Er det ikke svært at gå glip af hinanden i en graviditet? når der sker så mange ting?

Det er sindssygt hårdt at undvære ham UDEN graviditeten, og nærmest uudholdeligt nu hvor der sker så meget han går glip af og som jeg bare ville ønske han kunne tage del i

Det er heller ikke alle dage jeg er sikker på jeg kan klare det, det må jeg indrømme! Nogle dage har jeg bare lyst til at bede ham om at komme hjem og tage en anden uddannelse... selvom det ville være åndssvagt da han er færdig om et år

Anmeld

29. juli 2011

Giraffen

Vivian87 skriver:

Det er sindssygt hårdt at undvære ham UDEN graviditeten, og nærmest uudholdeligt nu hvor der sker så meget han går glip af og som jeg bare ville ønske han kunne tage del i

Det er heller ikke alle dage jeg er sikker på jeg kan klare det, det må jeg indrømme! Nogle dage har jeg bare lyst til at bede ham om at komme hjem og tage en anden uddannelse... selvom det ville være åndssvagt da han er færdig om et år

Eeej ja ka jeg godt forstå.

Når han så er uddannet hvordan er arbejdet så, er det også væk i flere måneder og så hjemme i flere måneder?

Anmeld

29. juli 2011

Muhmi

Vivian87 skriver:

NYD den tid du har nu... Husk at få sovet længe Hehe... Du vil savne det lidt MEN så har man jo til gængæld det bedste i verdenen i armene... Så, så meget savner man det heller ikke

Anmeld

29. juli 2011

Vivian87

Giraffen skriver:

Eeej ja ka jeg godt forstå.

Når han så er uddannet hvordan er arbejdet så, er det også væk i flere måneder og så hjemme i flere måneder?

Hvordan det ser ud når han er færdig afhænger af hvilket skib han kommer på.. han vil gerne på supply i nordsøen hvilket ville betyder 6-8 uger ude og 6-8 uger hjemme...

Han er dog kommet frem til at han nok ikke vil sejle resten af sit liv, da det var en drøm han havde da han var yngre og ikke havde planer om at blive gift og få børn, men han skal dog sejle i 2 år efter endt uddannelse ifølge hans kontrakt.

Anmeld

29. juli 2011

Giraffen

Vivian87 skriver:

Hvordan det ser ud når han er færdig afhænger af hvilket skib han kommer på.. han vil gerne på supply i nordsøen hvilket ville betyder 6-8 uger ude og 6-8 uger hjemme...

Han er dog kommet frem til at han nok ikke vil sejle resten af sit liv, da det var en drøm han havde da han var yngre og ikke havde planer om at blive gift og få børn, men han skal dog sejle i 2 år efter endt uddannelse ifølge hans kontrakt.

okay, 6-8 uger det er også sådan man kan komme ind i en rytme men alligevel det må være svært det med at gå glip af så meget og også det med at hjemmet jo kører uden farmand så hvad er hans rolle lige når han kommer hjem og sådan 

Men godt det kun er 2 år som udgangspunkt de skal nok flyte afsted om en 23 ugers tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.