ked af det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

Anonym trådstarter

mig og min kæreste har været sammen i 2 mig imorgen og idag skulle han så hjem til en kammerat og han tog afsted ved 1 tiden og sagde han ville komme hjem om 2 timer og han er ikke kommet hjem endnu hvad skal jeg gøre? jeg er bange for han lyver over for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

mig og min kæreste har været sammen i 2 mig imorgen og idag skulle han så hjem til en kammerat og han tog afsted ved 1 tiden og sagde han ville komme hjem om 2 timer og han er ikke kommet hjem endnu hvad skal jeg gøre? jeg er bange for han lyver over for mig

kan være han er igang med at lave en overraskelse til dig? ellers tag en snak med ham om det.. 

Anmeld

28. juli 2011

LBK

Anonym skriver:

lad være med at have "dumme" tanker allerede. Det fremgår ikke af dit indlæg om det er noget du har prøvet før, eller om det er første gang.. Så det er lidt svært at forholde sig til...

Men ellers fortæl ham om dine følelser når han kommer hjem..

til dig..

Anmeld

28. juli 2011

baby012

vent og se tiden lidt an men ta' en snak med ham når han kommer hjem hvis du har behov for det  

Anmeld

28. juli 2011

charlottekri

jeg tænker lidt at når i ikke har været sammen i længere tid (læste 2 mdr) så kan det måske være at i ikke har et såkaldt regelsæt endnu...? måske skulle du sige til ham når han kommer hjem at hvis han (eller dig selv) bliver forsinket, så skal der lige sendes en sms til modparten, så man hver især ved hvor den anden er... også så man er sikker på at der f.eks. ikke er sket en ulykke...

knus charlotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.