Barn med til jordemoder ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.912 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

Millesmammi

Er der nogen der af jer der har haft jeres små børn med til jordemoder? Og må man egentlig??? Har nemlig set at i venterummet er der legetøj og sådan. Og skal til jordemoder på onsdag igen, og den eneste mulighed er at hun skal blive hjemme sammen med Jesper, men han vil så gerne med :-)???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

Mette 28

Min måtte gerne komme med da jeg ventede mig igen, mange jordemødre synes bare det er hyggeligt, og så føler dit store barn sig heller ikke udenfor, min søn var også med til en masse scanninger, dog ikke de akutte hvis det nu var dårligt svar, havde en dum graviditet igen

Anmeld

28. juli 2011

NinaNymannMadsen

har hørt om andre der har haft deres børn med.
og der står ikk i brevet man ikk må det stod der i brevet til scanning.
men regner med min datter skal med næste gang altså her den 4 for hun har ferie og far vil gerne med til jordmor også, så der er jo en til at holde øje med hende. og det vil jo bare være hyggeligt for hende også at kunne være med og høre babys hjerte slå. det var en stor oplevelse for min datter da vi var til læge undersøgelse i uge 24.

Anmeld

28. juli 2011

Millesmammi

Mette 27 skriver:

Min måtte gerne komme med da jeg ventede mig igen, mange jordemødre synes bare det er hyggeligt, og så føler dit store barn sig heller ikke udenfor, min søn var også med til en masse scanninger, dog ikke de akutte hvis det nu var dårligt svar, havde en dum graviditet igen

Er også sikker på at min jordemoder ikke ville ha noget imod det overhovedet! Det er den samme jeg har som da jeg ventede min datter :-)Men her MÅ man dog slet ikke ha børn med til scanninger, ligemeget hvor gamle de er :-(.

Anmeld

28. juli 2011

Mette 28

Okay det forstår jeg ikke at i ikke må, vi spurgte slet ikke vu tog ham bare med til dem ogingen har sagt noget... Men ville helt sikket tage mit barn med til jordemoder så min mand også kunne komme med...

Anmeld

28. juli 2011

Solstrålen

Jeg havde min, dengang, 3 årige datter med til JM .. det var lige midt i hendes ferie så hun var nødt til det. Og JM var ligeglad.

Her må man dog heller ikke have børn med til scanninger. Det mener jeg i hvert fald at der stod på et skilt.

Jeg tror at det er fordi at det kan være meget forstyrrende for hende der skal scanne, hvis der, f.eks,  er et uroligt barn med.

Anmeld

28. juli 2011

TbCp

Det havde vi igår

1. jordmoderbesøg, vi havde ikke mulighed for at få Liva passet. Det var ikke noget problem. Der var et legerum hun kunne være i, men ellers sad hun bare hos os.

Anmeld

28. juli 2011

aya-zia

Millesmammi skriver:

Er der nogen der af jer der har haft jeres små børn med til jordemoder? Og må man egentlig??? Har nemlig set at i venterummet er der legetøj og sådan. Og skal til jordemoder på onsdag igen, og den eneste mulighed er at hun skal blive hjemme sammen med Jesper, men han vil så gerne med :-)???

min den ældste var altid med indtil slutningen af min barsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.