Voksipose med originalt + hjemmesyet betræk samt bæreplade

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.717 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

132319

...Sælges

Begge betræk er lidt store til dynen men hvis de er på sammen, altså det hjemmesyede betræk udover det originale, passer de perfekt.

Det hjemmesyede kan, hvis du er lidt fiks på fingrene evt. syes til så det passer til dynen.

Dynen er en ulddyne.

Pris idé: 450 kr inkl. porto

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

Alexander&Lærke

Hej jeg vil bare sige dig undskyld for at jeg aldrig vendte tilbage ang baby tæppet, men tråden blev væk for mig og jeg kunne ikke huske dit bruger navn..... Men jeg fandt ud af selv at sy et for ville gerne have et der var lidt større.....

Anmeld

28. juli 2011

Pinkrose

132319 skriver:

...Sælges

Begge betræk er lidt store til dynen men hvis de er på sammen, altså det hjemmesyede betræk udover det originale, passer de perfekt.

Det hjemmesyede kan, hvis du er lidt fiks på fingrene evt. syes til så det passer til dynen.

Dynen er en ulddyne.

Pris idé: 450 kr inkl. porto

hej er meget intereseret hvor gammel er den, og hvor længe kan man bruge den i forhold til alder ?

Anmeld

28. juli 2011

132319

Denisep skriver:

hej er meget intereseret hvor gammel er den, og hvor længe kan man bruge den i forhold til alder ?

Jeg ved faktisk ikke hvor gammel den er da jeg selv har købt den brugt. Det hjemmsyede betræk er ca et år gammel. det siges at voksiposer kan bruges til 3 år. Som sovepose vil jeg sige til ca 2 år, selvfølgelig afhængig af barnets lægde

Anmeld

28. juli 2011

132319

Mette&Alexander skriver:

Hej jeg vil bare sige dig undskyld for at jeg aldrig vendte tilbage ang baby tæppet, men tråden blev væk for mig og jeg kunne ikke huske dit bruger navn..... Men jeg fandt ud af selv at sy et for ville gerne have et der var lidt større.....

Helt i orden

Anmeld

6. august 2011

132319

Solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.