3550 kalder. Termin oktober 2011. Mor på 39 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

BABYPIGEnr4

Går hjemme de fleste dage, da jeg er tilkaldevikar. Jeg har store unger på 20, 16 og 12 år.

Jeg kender absolut ingen gravide eller nogen med spædbørn.

Skal du føde omkring samme tidspunkt og vil med til vandgymnastik for gravide eller drikke en kop te en gang imellem - det ville være super rart og når ungerne kommer, så kan de rive hinanden i håret og pludre sammen.

Skriv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

MaybeBaby

BABYPIGEnr4 skriver:

Går hjemme de fleste dage, da jeg er tilkaldevikar. Jeg har store unger på 20, 16 og 12 år.

Jeg kender absolut ingen gravide eller nogen med spædbørn.

Skal du føde omkring samme tidspunkt og vil med til vandgymnastik for gravide eller drikke en kop te en gang imellem - det ville være super rart og når ungerne kommer, så kan de rive hinanden i håret og pludre sammen.

Skriv

Uh, vil råde dig til at gå ind under mødregrupper og så vælge oktober 2011. Så er I en hel masse, der kan dele erfaringer og mon ikke også, der bor nogle omkring hvor du bor (selvom jeg ikke ved det, så lyder det sjællandsk og så kommer man næsten ikk længere fra hinanden, end når jeg bor i Vestjylland ) men pøj pøj med nr. 4

Anmeld

28. juli 2011

BABYPIGEnr4

MaybeBaby skriver:

Uh, vil råde dig til at gå ind under mødregrupper og så vælge oktober 2011. Så er I en hel masse, der kan dele erfaringer og mon ikke også, der bor nogle omkring hvor du bor (selvom jeg ikke ved det, så lyder det sjællandsk og så kommer man næsten ikk længere fra hinanden, end når jeg bor i Vestjylland ) men pøj pøj med nr. 4

Nåh ja god ide med mødregruppen. Har fundet det TAK Er lige blevet medlem i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.