Første jordmoderbesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

kekp

Jeg har været til mit første jordmoderbesøg/konsultation idag. Det gik bare rigtig godt, tror at jeg har fået verdens sødeste jordmoder

En ung jordmoder som bare lyttede rigtig godt til mig og var så sød, smilende og imødekommende. Har været lidt nervøs for at skulle ende hos en som bare kørte en igennem processen sådan meget skematisk, men sådan var hun bare slet ikke.

Hørte den lilles hjertelyd og det var jo også helt fantastiskt.

Ville bare lige dele min glade dag med jer

Hvordan er det gået med jer andre der har været ved jordmoder? Har I været ligeså heldige som mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

CmarianN

kekp skriver:

Jeg har været til mit første jordmoderbesøg/konsultation idag. Det gik bare rigtig godt, tror at jeg har fået verdens sødeste jordmoder

En ung jordmoder som bare lyttede rigtig godt til mig og var så sød, smilende og imødekommende. Har været lidt nervøs for at skulle ende hos en som bare kørte en igennem processen sådan meget skematisk, men sådan var hun bare slet ikke.

Hvordan er det gået med jer andre der har været ved jordmoder? Har I været ligeså heldige som mig?

Det lyder da bare dejligt  Tillykke med det, eller hvad man siger 

Jeg skal til JM i morgen, så kan komme med en opdate derefter. Håber hun er fantastisk, for har ønsket hende, fordi jeg fik hende anbefalet af en veninde som havde haft hende under hendes fødsel i oktober 2010 

Anmeld

28. juli 2011

kekp

Spændende

Ja du må endelig komme med en update. Krydser fingre for at hun er super sød, men mon ikke det når din veninde har anbefalet hende

Anmeld

28. juli 2011

Carl-Emil's mor

kekp skriver:

Hvor skønt for dig 

fik nul og niks ud af første jordmoder besøg.. hun lavede fejl på fejl på fejl på fejl og fortalte kun ting vi vidste og som vi sagde vi vidste.. totalt spild af tid....

Hun målte mit blodtryk til 175/93 - så skulle jeg have været indlagt for obs for svangerskabsforgiftning men hun sendte mig bare hjem selvom jeg sagde det var forkert... startede med at sige " Når du har så fået en masse arkupunktur" nej har jeg sku ikke er nåle skræk...

Så rigtig lorte lorte oplevelse og spild af tid... Så jeg skal snakke med dem på mandag og sige jeg ikke vil have hende igen for nægter at spilde min tid og mit liv på den måde 

Anmeld

28. juli 2011

kekp

Ej for søren da for en oplevelse Hun lyder da ikke specielt professionel. Håber at du får en ny JM for det er da en super vigtig del af ens graviditet.

Øv øv hun må have en udskifter....

Anmeld

28. juli 2011

TbCp

Fantastisk!!! Men vil dog lige sige at VI har fået jordens sødeste jordmoder vi var der 1 time og snakkede en masse, også om sidste fødsel hvor jeg har nogle ting jeg er rigtig ked af, så skønt at få det snakket igennem jeg håber meget at der bliver hende der er der til fødslen, selvom chancen jo nok er lille.

Anmeld

29. juli 2011

kekp

TbCp skriver:

Fantastisk!!! Men vil dog lige sige at VI har fået jordens sødeste jordmoder vi var der 1 time og snakkede en masse, også om sidste fødsel hvor jeg har nogle ting jeg er rigtig ked af, så skønt at få det snakket igennem jeg håber meget at der bliver hende der er der til fødslen, selvom chancen jo nok er lille.

Dejligt at høre at du også er glad for din jordmoder

Nej jeg regner heller ikke med at det er hende der er der til fødslen. Jeg ved slet ikke rigtig hvordan det helt foregår, for jeg går til jordmoder på et andet sygehus end der hvor jeg skal føde. Der er nemlig ikke fødegang på det sygehus mere, men de har stadig jordmoderkonsultation. Men det ville da ellers have været super godt

Anmeld

30. juli 2011

CmarianN

Carl-EmilsMoar skriver:

Hvor skønt for dig 

fik nul og niks ud af første jordmoder besøg.. hun lavede fejl på fejl på fejl på fejl og fortalte kun ting vi vidste og som vi sagde vi vidste.. totalt spild af tid....

Hun målte mit blodtryk til 175/93 - så skulle jeg have været indlagt for obs for svangerskabsforgiftning men hun sendte mig bare hjem selvom jeg sagde det var forkert... startede med at sige " Når du har så fået en masse arkupunktur" nej har jeg sku ikke er nåle skræk...

Så rigtig lorte lorte oplevelse og spild af tid... Så jeg skal snakke med dem på mandag og sige jeg ikke vil have hende igen for nægter at spilde min tid og mit liv på den måde 

Det var da VIRKELIG træls for dig/jer  Så ville jeg da også bare skifte med det samme altså...... 

Anmeld

30. juli 2011

CmarianN

Jeg var til JM i går og det gik rigtig fint. Godt nok var det hendes første arbejdsdag efter ferien, så hun virkede lidt forvirret, men ikke nok til det skræmte mig væk. Hun er tilfældigvis diætist-JM, så det er jo MEGET praktisk, når jeg nu vil passe på min vægt under graviditeten (er overvægtig i forvejen). 

Min kæreste synes det var kedeligt, fordi vi mest af alt bare fik udleveret brochure omkring det ene og det andet..... 

I dag kan åbenbart læse sig til det at skulle gennemføre en graviditet, føde og blive forældre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.