Jeg tror næppe det er fødslen der er igang - Men man skal aldrig sige aldrig...
Vi var taget i hundeskoven igår, så Thor kunne få brændt noget krudt af... Og tror turen var på end 5-6 km.... Lige i overkanten for mig... Jeg vil jo gerne lige med ud og gå engang imellem, istedet for at bare være limet til sofaen og sengen.... Selv læge og jordemoder siger jeg skal ud og bevæge mig, når jeg har det okey godt...
Det havde jeg igår, så vi bestemte os for at tage i hundeskoven... Hvilket var rigtig hyggeligt... Masser af lorte myggestik... Hehe...
Masser af snak med end masse nordmænd der synes Julie var så sød og Thor skulle da også lige sige hej til dem allesammen og kløes på ryggen... Uh det var gur... 
Nå men det med lændet, startede faktisk i nat... Jeg vågnede med en led halsbrand og sad i mørket i soveværelset og åd Balancid så jeg kunne komme til at sove...
Allerede der kunne jeg mærke det spændte godt, og tænkte det er da over her til morgen...
Næh nej... Det var der stadig og er der faktisk stadig endnu...
Tænker - Mon ikke det er gå turen der stadig sidder i lændet og hygger sig eller?
Andre der har oplevet dette? Idag skal jeg slappe af for hårdt ikke lave en disse.... 
Anmeld