Ih altså... Fødsel eller bare gåturen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.050 visninger
20 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

Mira0911

Jeg tror næppe det er fødslen der er igang - Men man skal aldrig sige aldrig... 

Vi var taget i hundeskoven igår, så Thor kunne få brændt noget krudt af... Og tror turen var på end 5-6 km.... Lige i overkanten for mig... Jeg vil jo gerne lige med ud og gå engang imellem, istedet for at bare være limet til sofaen og sengen.... Selv læge og jordemoder siger jeg skal ud og bevæge mig, når jeg har det okey godt... 

Det havde jeg igår, så vi bestemte os for at tage i hundeskoven... Hvilket var rigtig hyggeligt... Masser af lorte myggestik... Hehe... 

Masser af snak med end masse nordmænd der synes Julie var så sød og Thor skulle da også lige sige hej til dem allesammen og kløes på ryggen... Uh det var gur... 

Nå men det med lændet, startede faktisk i nat... Jeg vågnede med en led halsbrand og sad i mørket i soveværelset og åd Balancid så jeg kunne komme til at sove...  Allerede der kunne jeg mærke det spændte godt, og tænkte det er da over her til morgen... 

Næh nej... Det var der stadig og er der faktisk stadig endnu... 

Tænker - Mon ikke det er gå turen der stadig sidder i lændet og hygger sig eller? 

Andre der har oplevet dette? Idag skal jeg slappe af for hårdt ikke lave en disse.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

Chalala85

Jeg fik det i min 1. graviditet i slutningen fra uge 30 af og frem hvis jeg f.eks gik en meget langt tur. Men jeg havde altså fat i min jm et par gange for var så meget i tvivl.. og hun sagde dog også at jeg endeligt skulle kontakte dem hvis jeg var i tvivl.

Nogen fødsler stadig nemlig med lændesmerter imens man udvider sig og pludselig som kommer der veer og så er man altså klar. Min x-svigerinde fødte sådan 2 gange. Hun var bestemt ikke forberedt.

Prøv at ringe til jm eller fg og lige høre ad

Anmeld

28. juli 2011

Frøken J.

Mira0911 skriver:

Vi var taget i hundeskoven igår, så Thor kunne få brændt noget krudt af... Og tror turen var på end 5-6 km.... Lige i overkanten for mig... Jeg vil jo gerne lige med ud og gå engang imellem, istedet for at bare være limet til sofaen og sengen.... Selv læge og jordemoder siger jeg skal ud og bevæge mig, når jeg har det okey godt... 

Det havde jeg igår, så vi bestemte os for at tage i hundeskoven... Hvilket var rigtig hyggeligt... Masser af lorte myggestik... Hehe... 

Masser af snak med end masse nordmænd der synes Julie var så sød og Thor skulle da også lige sige hej til dem allesammen og kløes på ryggen... Uh det var gur... 

Nå men det med lændet, startede faktisk i nat... Jeg vågnede med en led halsbrand og sad i mørket i soveværelset og åd Balancid så jeg kunne komme til at sove...  Allerede der kunne jeg mærke det spændte godt, og tænkte det er da over her til morgen... 

Tænker - Mon ikke det er gå turen der stadig sidder i lændet og hygger sig eller? 

Andre der har oplevet dette? Idag skal jeg slappe af for hårdt ikke lave en disse.... 

Jeg oplevede noget lignende under vores flytning og de første dage efter. Især under en tur i Ikea, hvor jeg faktisk blev helt bange, fordi det føltes sådan lidt fødsels-agtigt, så jeg krævede at komme ud i bilen og slappede helt af de efterfølgende dage. Det var simpelthen overanstrengelse! Mon ikke det er det samme? Selvom man ikke lige selv føler man har lavet for meget, kan kroppen jo godt have en anden idé

Håber det er det, og at du ikke føder for tidligt 

Anmeld

28. juli 2011

NinaNymannMadsen

tror bare det er gå turen.

ved selv hvis jeg har været ude og gå rigtig meget i løbet af dagen eller sådan noget så spænder det også rigtig godt omme i lænden, får så lige manden til at masere mig lidt og det hjælper lidt.

men hvis det er helt galt så ring til FG det kan være de kan komme med et bedre svar.

Anmeld

28. juli 2011

Mira0911

Chalala85 skriver:

Jeg fik det i min 1. graviditet i slutningen fra uge 30 af og frem hvis jeg f.eks gik en meget langt tur. Men jeg havde altså fat i min jm et par gange for var så meget i tvivl.. og hun sagde dog også at jeg endeligt skulle kontakte dem hvis jeg var i tvivl.

Nogen fødsler stadig nemlig med lændesmerter imens man udvider sig og pludselig som kommer der veer og så er man altså klar. Min x-svigerinde fødte sådan 2 gange. Hun var bestemt ikke forberedt.

Prøv at ringe til jm eller fg og lige høre ad

Jeg hælder jo allermest til at det er gåturen fra igår... Lige pt. er der ikke noget at mærke i lændet... Det kommer og går sådan lidt... Lige så snart jeg skal op og gå, kommer sådan ligeså stille snigende.. 

Anmeld

28. juli 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Jeg oplevede noget lignende under vores flytning og de første dage efter. Især under en tur i Ikea, hvor jeg faktisk blev helt bange, fordi det føltes sådan lidt fødsels-agtigt, så jeg krævede at komme ud i bilen og slappede helt af de efterfølgende dage. Det var simpelthen overanstrengelse! Mon ikke det er det samme? Selvom man ikke lige selv føler man har lavet for meget, kan kroppen jo godt have en anden idé

Håber det er det, og at du ikke føder for tidligt 

Jeg hælder selv mest til at det er gåturen fra igår der driller lidt idag... Som jeg skrev til en længere oppe, så pt. er der ikke noget lige nu, når jeg skal op og gå, så kommer det snigende... 

Anmeld

28. juli 2011

Mira0911

NNM skriver:

tror bare det er gå turen.

ved selv hvis jeg har været ude og gå rigtig meget i løbet af dagen eller sådan noget så spænder det også rigtig godt omme i lænden, får så lige manden til at masere mig lidt og det hjælper lidt.

men hvis det er helt galt så ring til FG det kan være de kan komme med et bedre svar.

Hælder også til at det er gå turen.... 

Anmeld

28. juli 2011

Janni.

Mira0911 skriver:

Jeg oplevede noget lignende, efter et besøg hos min søster, hvor jeg havde leget rigtig meget med min niece Lærke, og båret lidt rundt på hende (tænkte ikke lige over at hun vejede for meget i forhold til hvad jeg måtte bære)  Mit gik i sig selv igen

Håber dit går over igen.

Anmeld

28. juli 2011

SaNiNa

Det kunne ikke tænkes det var plukveer? Jeg får nemlig rigtig mange (mange flere end jeg har hele tiden) hvis jeg har overanstrengt mig.

Men vi må da håbe på at lillesøster lige gider vente et par uger endnu

Anmeld

28. juli 2011

MaybeBaby

Mira0911 skriver:

Jeg tror altså også bare det er turen. Jeg kan ikke gå meget mere end 2 km før jeg får slemme plukveer eller ligamentsmerter. Hold dig i ro i dag og ring til fg hvis det bliver værre hellere en gang for meget, you know

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.