Gravid :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. december 2008

Anonym trådstarter

Ja det er hvad jeg er.... Det er som sådan både godt og skidt.... Jeg har 2 dejlige unger i forvejen og ville som sådan gerne ha nr 3, men jeg ved oxo at min anden halvdel så absolut IKKE vil have flere.

Jeg aner ikke hvad jeg skal sige til ham, da det overhovedet ikke er planlagt. Jeg skulle ha haft mens i torsdags, men med alt det her juleræs og masser af gaver og gæster har jeg svedt det ud. Så ringede min biologiske mor idag og fartalte at hun havde drømt at jeg var gravid hvilket jeg så forsikrede hende om at jeg absolut ikke var da jeg er på p-piller. Det meste af dagen har tankerne så kørt for da jeg var gravid med de 2 andre ringede hun også og fortalte at hun havde drømt det. og der passede det.
Da manden så var taget på job og ungerne sov tog jeg er test og regnede med at den ville blive bragende negativ. Det gjorde den bare ikke og nummer 2 viste oxo positiv.

Nu aner jeg ikke hvad jeg skal gøre.... Jeg ved at han under ingen omstændigheder vil ha et barn mere og jeg ved at jeg under ingen omstændigheder vil ha en abort da det er mig så meget imod. Fik en da jeg var 19 og har svoret at jeg ALDRIG gør det igen. Det var så forfærdelig en oplevelse for mig. Jeg vil ikke miste ham, men jeg vil heller ikke opgive det lille nye liv...

Knus fra en stortudende mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2008

Kvindemin

Føler med dig. Er blank for ord.
Men børn frem for alt, var det første der faldte mig ind.
Men ja, kan godt se

Er ked af det, og samtidig lykkelig på dine vejne.

Anmeld

27. december 2008

monstar99

føler med dig.
Har også selv oplevet at få en abort da jeg var 17 og det vil jeg aldrig opleve igen.
Der er jo kun en ting at gøre snak med ham om det.
Selv om det kan være svært.
Synes ikke altid mænd forstår hvor hårdt en abort er for en kvinde.

Ønsker dig alt held med det hele.

Anmeld

27. december 2008

Honningblomst

Altså hvis ikke du vil have en abort og din mand ikke vil have barn...tja, så er det lidt svært.
Jeg har fået en abort og må indrømme jeg ingen skrubler havde ved det og det ville jeg heller ikke have hvis jeg skulle igennem det igen....men sådan er vi jo så forskellige...
Held og lykke og knus...

Anmeld

27. december 2008

Amelia<3

Jeg kan godt forstår at det er rigtigt hårdt for dig lige nu, men jeg syntes at du skal snakke med din mand om det og tag den der fra....

Må man vide hvorfor han ikke vil have flere børn???

Anmeld

27. december 2008

jolu

Kan du ikke prøve at lodde stemningen lidt, sådan med et par hints til hvad han ville sige til hvis han skulle være far til 4...........så tror jeg hurtigt du finder ud af hvor du har ham henne.....

Et eller andet sted skal der skisme "2 til tango" og han er lige så meget "skyld" i det,- så han har bare at stå til ansvar.....og ikke blot bede om et slå et lille menneske ihjel, grundet et uheld......

uha....så nærmer vi os min egen lille smertetærskel.....abort.....

Anmeld

27. december 2008

Anonym trådstarter

arnela87.... det er rent og skær fordi han syntes at 2 er "nok"

Anmeld

27. december 2008

Christinahr

Det kan jo være han ændre mening når situationen er anderledes, giv ham da muligheden for at synke den og håb på det...

Anmeld

28. december 2008

...

Hvor gamle er dine andre børn?

Du må simplehen få snakket ud med din kæreste omkring den positive test, også må i tage jer en beslutning sammen.

Held og lykke med det.

Håber du vælger med

Anmeld

28. december 2008

finkedinke

Nogan gange skal man stå i situationen før man i virkeligheden ved hvad man vil gøre.
Jeg har altid som grundholdning været imod abort, i den forstand at jeg mente at jeg aldrig selv kunne få en abort. Hvad andre gør er deres sag.

Men da jeg stod og var uventet gravid med nr. 3 og på trods af prævention, var abort lige pludselig ikke så fjernt fra mig alligevel. Vi valgte dog at beholde barnet men jeg var i tvivl mange gange i de første par måneder af graviditeten om det nu var det rigtige.
Måske er din mand imod endnu et barn indtil han opdager at "skaden" allerede er sket. Nu er grundlaget for hans holdning jo rokket og han skal danne sin mening fra et nyt udgangspunkt. Det samme skal du jo i øvrigt også. Jeg kender jo ikke din situation lige nu men jeg går ud fra at dine vilkår også har ændret sig fra da du var 19 og til nu.

Som en anden skriver er i jo to om det, præventionen svigter for flere end man skulle tro og du er jo ikke mere skyldig end han er. Se at få snakket med ham.
Der er jo også en vis deadline i forhold til hvis en abort skal iværksættes.

Berith

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.