Ja det er hvad jeg er.... Det er som sådan både godt og skidt.... Jeg har 2 dejlige unger i forvejen og ville som sådan gerne ha nr 3, men jeg ved oxo at min anden halvdel så absolut IKKE vil have flere.
Jeg aner ikke hvad jeg skal sige til ham, da det overhovedet ikke er planlagt. Jeg skulle ha haft mens i torsdags, men med alt det her juleræs og masser af gaver og gæster har jeg svedt det ud. Så ringede min biologiske mor idag og fartalte at hun havde drømt at jeg var gravid hvilket jeg så forsikrede hende om at jeg absolut ikke var da jeg er på p-piller. Det meste af dagen har tankerne så kørt for da jeg var gravid med de 2 andre ringede hun også og fortalte at hun havde drømt det. og der passede det.
Da manden så var taget på job og ungerne sov tog jeg er test og regnede med at den ville blive bragende negativ. Det gjorde den bare ikke og nummer 2 viste oxo positiv.
Nu aner jeg ikke hvad jeg skal gøre.... Jeg ved at han under ingen omstændigheder vil ha et barn mere og jeg ved at jeg under ingen omstændigheder vil ha en abort da det er mig så meget imod. Fik en da jeg var 19 og har svoret at jeg ALDRIG gør det igen. Det var så forfærdelig en oplevelse for mig. Jeg vil ikke miste ham, men jeg vil heller ikke opgive det lille nye liv...
Knus fra en stortudende mig
Anmeld