Jeg er bange lige nu :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.078 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. juli 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger

For nogle uger siden( 3 ca.) havde jeg desværre en SA, og lige efter fik jeg livmoder betændelse-> nældefeber, pga medicinen -> og udslet oven på nældefeberen, Jeg har fået noget binyrebakhormon(staves), så jo er en virkelig hård medicin, men skal heldigvis kun hvade den i 5 dage.

Men de sidste par dage, har jeg haft små niv i den ene siden af underlivet,ligesom man kan have når ægget sætte sig fast og jeg synes også selv jeg har haft bryst spændinger og øge tissetrang.
Vi prøvede hurtigt igen, efter SA, da jeg hurtig fik ÆL.

Men nu er jeg bange for af alt den sygedom og medincin jeg har fået kan fremprovokere en ny SA, ifølge min læge kan jeg først teste positiv om 3-4 ugers tid, før det kan vi kun gisne om tingene.

Er der nogle der har nogle erfaringer med sygedomsforløb og mulig graviditet ?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld

28. juli 2011

mortilnoahogmelina

JEG kan ikke svare på alle tingene med sygdom .

Men jeg vil mene at du kan teste før end lægen siger . Det er 3 uger siden du har haft en sa derfor vil jeg os mene du kan teste allerede i næste uge . Altså i uge 4 efter sa
Forstår du hvad jeg mener ? Hvornår havde du æl ?

Anmeld

28. juli 2011

marieo

Vil ikke mene at binyrebarkhormon kan fremkalde en SA. Har eksem og har en masse cremer med binyrebarkhormon, da jeg var gravid snakkede  lægerne intet om at det kan resultere i abort. De bad mig skære ned (og kun bruge de mildeste), da det vist kan påvirke fostrets udvikling

Anmeld

28. juli 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

JEG kan ikke svare på alle tingene med sygdom .

Men jeg vil mene at du kan teste før end lægen siger . Det er 3 uger siden du har haft en sa derfor vil jeg os mene du kan teste allerede i næste uge . Altså i uge 4 efter sa
Forstår du hvad jeg mener ? Hvornår havde du æl ?

Jeg havde ÆL ca. 2 uger efter SA, ville jeg så allerede kunne teste i næste uge?

Anmeld

28. juli 2011

Anonym trådstarter

marieo skriver:

Vil ikke mene at binyrebarkhormon kan fremkalde en SA. Har eksem og har en masse cremer med binyrebarkhormon, da jeg var gravid snakkede  lægerne intet om at det kan resultere i abort. De bad mig skære ned (og kun bruge de mildeste), da det vist kan påvirke fostrets udvikling

Okay, det er rart at hører, tak

Anmeld

28. juli 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Jeg havde ÆL ca. 2 uger efter SA, ville jeg så allerede kunne teste i næste uge?

DEt vil sige i sidste uge ?
Hmm , hvornår stoppet du med at bløde kan du huske det ?

Anmeld

28. juli 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

DEt vil sige i sidste uge ?
Hmm , hvornår stoppet du med at bløde kan du huske det ?

Et par dage efter min SA, kan ikke lige huske hvornår, men der gik lidt over en uge så testet jeg positiv for ÆL

Anmeld

28. juli 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Et par dage efter min SA, kan ikke lige huske hvornår, men der gik lidt over en uge så testet jeg positiv for ÆL

OKAY spot at test sidst i næste uge først i ugen efter

Anmeld

29. juli 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

OKAY spot at test sidst i næste uge først i ugen efter

Okay så jeg ville kunne teste i slutningen af næste uge?

Så kan jeg jo bare teste når jeg er hjemme fra ferie i uge 32

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.