Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

annec

Hej alle i skønne mennesker

Er i dag i uge 37+3, og jeg har virkelig bare ekstremt ondt i min mave. Især om natten. Har haft det i nogle dage nu, men det jeg syntes er mærkelig er at det faktisk kun er om natten det gøre så ondt.

Er der nogen der har prøvet det, eller ved hvad det kan være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

annec

Ingen svar?

Anmeld

28. juli 2011

de-wett

annec skriver:

Hej alle i skønne mennesker

Er i dag i uge 37+3, og jeg har virkelig bare ekstremt ondt i min mave. Især om natten. Har haft det i nogle dage nu, men det jeg syntes er mærkelig er at det faktisk kun er om natten det gøre så ondt.

Er der nogen der har prøvet det, eller ved hvad det kan være?

hvordan ondt ? Man har jo ondt på forskellige måder alt efter hvad det er.

Men men men. Du er nu så langt henne a kroppen begynder stille a gøre sig klar på bette skal ud. Så plukveer ? Den bette der presser lidt på og kn kun om natten for det er der mor er mest stille ? Ovs i den retning . Det lyder til a være meget normalt

Anmeld

28. juli 2011

annec

de-wett skriver:

hvordan ondt ? Man har jo ondt på forskellige måder alt efter hvad det er.

Men men men. Du er nu så langt henne a kroppen begynder stille a gøre sig klar på bette skal ud. Så plukveer ? Den bette der presser lidt på og kn kun om natten for det er der mor er mest stille ? Ovs i den retning . Det lyder til a være meget normalt

kan næsten ikke forklare hvordan det gøre ondt. Men det er for det meste i min venstreside.

Men ja, det kan godt være det er plukveer, dem tror jeg heller ikke at jeg har mærket førhen.

Anmeld

28. juli 2011

de-wett

annec skriver:

kan næsten ikke forklare hvordan det gøre ondt. Men det er for det meste i min venstreside.

Men ja, det kan godt være det er plukveer, dem tror jeg heller ikke at jeg har mærket førhen.

det kan sagtens være. prøv læs under debatten om ondt i venstre side , Der er også gode svar derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.