Freja 2 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

meem

En lille update herfra.. Puhh hvor tiden dog flyver...  På tirsdag er Freja allerede 2 mdr...

Freja er en super dejlig og nem lille pige... Hun sover 6 timer om natten, får en flaske og sover så yderligere 3 timer.. Hun er en lille pige der vil fremad i livet, og det der med at ligge ned, det gider vi bare ikke... Her skal vi helst stå op, eller sidde...

Hverdagene går som regel med at vi står op ved en 8-9 tiden får tøj på og ned og få sin morgenflaske... Bagefter tager hun lige en lille time mere på øjet, så der har jeg lige tid til lidt oprydning og baby.dk

Formiddagen går med at sidde og hoppe ved mor, hun elsker sin skråstol og er så småt begyndt at pludre når hun sidder og slår til legetøjet på stolen..

Til middag får hun igen en flaske, så sover hun igen en 3-4 timer, får atter en flaske, og så tager vi op og henter storesøster i DP'en, så om eftermiddagen er opmærksomheden lidt delt, men det gør hende ikke så meget hvis bare hun kan få lov til at sidde i skråstolen..

Til spisetid spiser hun altid lige når vi skal til at spise, om vi spiser kl. 17 eller 18, hun vil ha mad når vi andre skal.. Så kold mad til mig er efterhånden blevet en vanesag

Aftenen går med at hygge med farmanden, et bad er også skønt, og hvis vejret er godt, går vi en lang tur med barnevognen, ellers putter vi bare i mors eller fars arme... Omkring 22:30 får hun dagens sidste flaske, og vi lægger os derefter til at sove...

Billeder skal i ikke snydes for, så her er lidt af min skønne lille truntemus

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

Rødhætte

Hvor er hun (og ikke mindst hendes søster) da bare for kær! Hun lyder som en dejlig nem pige

Anmeld

29. juli 2011

Line Højdal

Dejlige billeder og skøn opdatering...

Det lyder som om I har en dejlig nem lille pige - skønt
Det er så dejligt når de begynder at pludre, -man bliver så glad af de små fine lyde!

Det lyder som om hun tager nogle rigtig gode lure i løbet af dagen også, -tænk sig at have 3-4 timer til at kunne nå lidt forskellige ting/ hvile - det praktiserer vi ikke herhjemme. Hvis jeg er heldig tager lillemanden 2 timer!
Tilgengæld får jeg varm aftensmad næsten hver dag  Måske i burde skiftes til at give flaske ved mad-tid... det er da lidt surt med kold mad hver dag!

Line

Anmeld

4. august 2011

meem

Rødhætte skriver:

Hvor er hun (og ikke mindst hendes søster) da bare for kær! Hun lyder som en dejlig nem pige

Tusind tak !

Hun er den mildeste og dejligste pige nogensinde- bortset fra hendes søster.. må sige jeg har fået nogle nemme tøser

Anmeld

4. august 2011

meem

Pipkukkeren skriver:

Dejlige billeder og skøn opdatering...

Det lyder som om I har en dejlig nem lille pige - skønt
Det er så dejligt når de begynder at pludre, -man bliver så glad af de små fine lyde!

Det lyder som om hun tager nogle rigtig gode lure i løbet af dagen også, -tænk sig at have 3-4 timer til at kunne nå lidt forskellige ting/ hvile - det praktiserer vi ikke herhjemme. Hvis jeg er heldig tager lillemanden 2 timer!
Tilgengæld får jeg varm aftensmad næsten hver dag  Måske i burde skiftes til at give flaske ved mad-tid... det er da lidt surt med kold mad hver dag!

Line

Hun sover mange timer i løbet af dagen ja, så snart hun kommer ud i sin barnevogn, så sover hun godt

Det med kold mad er ved at være en vanesag for mig Min kæreste har ofte tilbudt at give hende flaske istedetfor, men det gør mig egentlig ikke ret meget at jeg får kold mad.. nyder at sidde og putte med hende når det er flasketid.

Anmeld

4. august 2011

Vidunderligeunger

sikke en lækker lille sag.. Jeg glæder mig meget til at få en pige/dreng til marts, så er der også 22 mdr mellem mine (er det ikke det der er på dine ?

Dejlige ser de ud i hvert fald... 

Anmeld

4. august 2011

meem

MAJ*MOR skriver:

sikke en lækker lille sag.. Jeg glæder mig meget til at få en pige/dreng til marts, så er der også 22 mdr mellem mine (er det ikke det der er på dine ?

Dejlige ser de ud i hvert fald... 

22 mdr og 2 dage præcis... En fantastisk aldersforskel

Anmeld

4. august 2011

Vidunderligeunger

meem skriver:

22 mdr og 2 dage præcis... En fantastisk aldersforskel

det er jeg glad for du siger.. vi har en pige nu, og ligemeeget hvad vi får, kan de jo unægteligt få noget ud af hinanden.. hvordan klarede I de første par måneder med amning og tilvænning? (skeiv gerne pb, det kunne gå hen at blive langt efterhånden )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.